Gå til innhold

Arne`s BMW F11 M550d Xdrive

ArneR.
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Har fått handlet litt mer deler til den. Eksosen skal lages ny. Har handlet Porsche Cayenne GTS eksoshaler. Såg disse på en annen sin F10, og det såg så bra ut at jeg hermet litt hehe.

oVqCNz1.jpg

Skal også lage til bakseteunderholdning til ungene. Er så utrolig få biler som har dette. Jeg lovte ungene at neste bil skulle ha dette, så det må jeg bare holde.

Disse er bestilt og på vei.

uhI8lnq.jpg

Min var også levert uten betegnelse på bakluka, noe jeg synes denne fortjener. Denne har jo individualfarge også, og har ikke sølv speilhus. PLUSS, at naboene har jo ikke peiling på at denne eksosen tilsier at det er en 550 hahaha.

oecjrzu.jpg

Det blir også nye bremseskiver som er slisset og borret, og kalipperne skal lakkes i samme farge som de blå kalipperne som M5 bruker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på dette med individual. Vet bare at den er det. Det blir karbondiffusor på bilen, ikke M5. De lyktene jeg har er vel like de på bilde?

hxHBMXH.jpg

Men jeg har ikke de LED-lysene. Får bli på neste bilen, når 5-serien har kommet med nytt design :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at safirsort var individual, er jo vanlig på så mange modeller. Er det individual fordi det er M550d?

Sent from my iPhone

Snakket med Bavaria, og det er fordi det er en 550 ja. De får en ikke i safirsort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke tenkt noe på det. Men ser en får slike deksler som kan festes utenpå slik at det går omtrent gjevnt med fangeren.

Ja det gjør det, leverte mine for lakkering idag. Så en f10 live med lakkerte reflekser og det så mye penere ut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at safirsort var individual, er jo vanlig på så mange modeller. Er det individual fordi det er M550d?

Sent from my iPhone

Safirsort leveres ikke til m-sport på F10/11, kun sort uten metallic og karbonsort. Dermed må safirsort bestilles som en individual farge.

Usikker på dette med individual. Vet bare at den er det. Det blir karbondiffusor på bilen, ikke M5. De lyktene jeg har er vel like de på bilde?

hxHBMXH.jpg

Men jeg har ikke de LED-lysene. Får bli på neste bilen, når 5-serien har kommet med nytt design :smile:

Det er forskjell på de lyktene som du har, pre-LCI, og de på bildet med modellbetegnelsen som er LCI baklykter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...