Bimmer fan Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 heftig bil! Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 Har fått handlet litt mer deler til den. Eksosen skal lages ny. Har handlet Porsche Cayenne GTS eksoshaler. Såg disse på en annen sin F10, og det såg så bra ut at jeg hermet litt hehe. Skal også lage til bakseteunderholdning til ungene. Er så utrolig få biler som har dette. Jeg lovte ungene at neste bil skulle ha dette, så det må jeg bare holde. Disse er bestilt og på vei. Min var også levert uten betegnelse på bakluka, noe jeg synes denne fortjener. Denne har jo individualfarge også, og har ikke sølv speilhus. PLUSS, at naboene har jo ikke peiling på at denne eksosen tilsier at det er en 550 hahaha. Det blir også nye bremseskiver som er slisset og borret, og kalipperne skal lakkes i samme farge som de blå kalipperne som M5 bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Blå kalippere blir bra Hvilken farge er bilen? Sent from my iPhone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Se første post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Nydelig bil! Går du for M5 diffuser, eller velger du å kjøre på med den originale? Har du byttet til LCI baklykter ref. M550d bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Visste ikke at safirsort var individual, er jo vanlig på så mange modeller. Er det individual fordi det er M550d? Sent from my iPhone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 Usikker på dette med individual. Vet bare at den er det. Det blir karbondiffusor på bilen, ikke M5. De lyktene jeg har er vel like de på bilde? Men jeg har ikke de LED-lysene. Får bli på neste bilen, når 5-serien har kommet med nytt design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 Visste ikke at safirsort var individual, er jo vanlig på så mange modeller. Er det individual fordi det er M550d? Sent from my iPhone Snakket med Bavaria, og det er fordi det er en 550 ja. De får en ikke i safirsort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Har du tenkt til å lakkere bakrefleksene i bilens farge? Ser mye bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 Har egentlig ikke tenkt noe på det. Men ser en får slike deksler som kan festes utenpå slik at det går omtrent gjevnt med fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Har egentlig ikke tenkt noe på det. Men ser en får slike deksler som kan festes utenpå slik at det går omtrent gjevnt med fangeren.Ja det gjør det, leverte mine for lakkering idag. Så en f10 live med lakkerte reflekser og det så mye penere ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Visste ikke at safirsort var individual, er jo vanlig på så mange modeller. Er det individual fordi det er M550d? Sent from my iPhone Safirsort leveres ikke til m-sport på F10/11, kun sort uten metallic og karbonsort. Dermed må safirsort bestilles som en individual farge. Usikker på dette med individual. Vet bare at den er det. Det blir karbondiffusor på bilen, ikke M5. De lyktene jeg har er vel like de på bilde? Men jeg har ikke de LED-lysene. Får bli på neste bilen, når 5-serien har kommet med nytt design Det er forskjell på de lyktene som du har, pre-LCI, og de på bildet med modellbetegnelsen som er LCI baklykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 Ok, ser det er ganske stiv pris på de lyktene. Men mulig de går i bestilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 (endret) Ta deg ein tur til Odda når du er heima og fått på delene, så kan vi kjøre ein photoshoot! Endret Februar 9, 2015 av bmwgreg90 ArneR. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2015 Kommer til Odda neste tirsdag. Men rekker nok ikke å få på noe til da, siden jeg kommer fra Kina på mandag morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå