Reef89 Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 Fantastisk flott vogn med nydelig interiør Ang. LED AE som kan dimmes finnes, men det er vist vanskelig å få tak i. Du skriver du har kjøpt LED til tåkelys, har du kjøpt pæresjekk dreper og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Februar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2015 Fant noe på ebay men de sendte ikke til Norge :-/ Jada har bestilt det også, så det blir nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 Fin e61! Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 flott e61! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 (endret) Etter lynrask levering på døren (bestilte 26feb,fikk på døren 2 mars) kunne jeg sette de nye led pærene(mtec v3)i bilen idag Ble veldig bra, beste AE pærer jeg har sett ihvertfall Har også satt i led tåkelys, så nå er det på stell Men var 2 dingser (omformer / motstand) som måtte kobles til mellom pære og org kontakt, fikk ikke plass til de inne i lykta bak dekselet. Var jo litt rar løsning egentlig. Fører side byttet til mtec : Sent from my HTC One using Tapatalk Endret Mars 2, 2015 av codex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2015 Ble en god vask idag og byttet over til sommerfelgene Sent from my HTC One using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Clean! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 16, 2015 Forfatter Share Skrevet April 16, 2015 Liten snapshot fra mobilen idag Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Fahad og Bimmer fan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 22, 2015 Forfatter Share Skrevet April 22, 2015 Ble tid til en full vask og voks idag Fahad, Bimmer fan og tobiasw reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 Ett par bilder fra mobilen idag Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 Fått på svarte N merker på skiltene idag Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 28, 2015 Share Skrevet Mai 28, 2015 Det gjør utrolig mye det. Spesielt når man har sort bil. Jeg ville forøvrig vurdert veldig sterkt å bytte ut skiltholderen hadde jeg vært deg, den var rett og slett mindre pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 Det er planen, har dcn skiltholdere liggende. Må bare båre nye hull. Eller så kjører jeg 3m dual lock teip som jeg brukte på forrige bil Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 28, 2015 Share Skrevet Mai 28, 2015 Foran er det penest uten skiltholder etter min mening, og bak er det vel allerede hull? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 Nye hull i skiltholderen mente jeg, de passer ikke overens med de hullene i bilen. Men jeg likte godt looken på forrige bil, uten skiltholder. Så kan være jeg går for det og Sent from my HTC One M9 using Tapatalk awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå