oddgi Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 Ikke vet jeg hva aksjonen går ut på men hos meg blei iallefall motor tatt ut å hele registeret ble tatt. quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Tore Tonheim Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 For 7 veker siden så rauk kjedestrammer en på min bil bmw x3 2007/08 2.0D N47 MOTOR. Dei skiftet alt innen kjeden og så endte dei opp me og skifte kamaksel og noe på ventilene. Ja dei skiftet halve motoren. Og fikk den ikke til. Fikk beskjed i går att dei hadde bestilt ny motor til meg fra Tyskland. Og bilen min hadde gått 130 000 km Men kjøpte den i februar og garantien hadde akkurat gått ut så eg såg føre meg et mareritt. Men fik beskjed att bmw Norge dekker rekninga Men lurte litt på kva motor dei bytter til? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 For 7 veker siden så rauk kjedestrammer en på min bil bmw x3 2007/08 2.0D N47 MOTOR. Dei skiftet alt innen kjeden og så endte dei opp me og skifte kamaksel og noe på ventilene. Ja dei skiftet halve motoren. Og fikk den ikke til. Fikk beskjed i går att dei hadde bestilt ny motor til meg fra Tyskland. Og bilen min hadde gått 130 000 km Men kjøpte den i februar og garantien hadde akkurat gått ut så eg såg føre meg et mareritt. Men fik beskjed att bmw Norge dekker rekninga Men lurte litt på kva motor dei bytter til? Noen som vet? Tipper de bytter en til en men da med oppgraderte deler hva gjelder kjedene og guiderails, evt. den nye kamakselen som kom sent i 2007 tror jeg, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Tore Tonheim Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 Sikkert akkurat samme motor som eg har da siden bilen e laga i årsskiftet 2007/2008. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 En liten oppdatering på svigersøsters 118d. Hun får dekket ny maskin fra BMW. Først var det litt skepsis til det med tanke på at alt var mos og hva som var grunnen, men så hadde det visst vært noen folk fra BMW Sverige innom på Kokstad å kikket på motoren. Så etter litt frem og tilbake så fikk hun dekket ny maskin. quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Se der ja! Det var det vi trodde og håpet på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Tore Tonheim Skrevet November 10, 2015 Share Skrevet November 10, 2015 hei igjen når verkstedet bestiller ny motor. følger det da med ny turbo den nye motoren? og slike ting? eller bruker dei opp igjen dei gamle tingene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 Vil tro de bare bestiller opp det som er ødelagt og flytter over alt annet. Var ihvertfall det de gjorde i min svigersøsters tilfelle etter det Jæger Sentrum sa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havardekul Skrevet Desember 1, 2015 Share Skrevet Desember 1, 2015 Heisann. Er denne bilen rammet? Reg: BR83477 Vin: WBAUX31020A213830 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Desember 2, 2015 Share Skrevet Desember 2, 2015 Ring en Bavaria i nærheten og spør. Jeg gjorde det, og fikk avkreftet at bilen var berørt, derimot var det andre aksjoner som var aktuelle. Uansett smart å sjekke, med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Ringte Bavaria idag etter å ha lest dette igår,fikk time allerede 16/12 for min bil var det aksjon på! Jeg er fornøyd med det,men hva med de som ikke sitter på Bimmers å leser dette? Ser jo ikke ut som man får noe beskjed,fikk nylig innkallelse til EU fra Bavaria men stod ikke noe der heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindrebmw Skrevet Desember 9, 2015 Share Skrevet Desember 9, 2015 Da var min tatt inn på bila hønefoss, e91 n47d20a var auksjon på den:) sier ifra hvordan det går, ringte på mandag for og sjekke Ang motoren og kjede, og da søkte de opp skiltene, og fikk beskjed at det var "Goodwill/Auksjon" på den, fikk time 28desb, men rasle lyden ble værre, så istede for og få time 28desb, tok de den inn idag:). Fikk bekrefta at registerkjede er slakk, så de skal Ha bilen til fredag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindrebmw Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 Må ut med hele motoren nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjukas Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 Må ut med hele motoren nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindrebmw Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 de dekker alt, fikk tilogmed leiebil for 3 dager, under 250k og 7 år, mener jeg, bare og ringe og spør, så gir du dem skiltnr, så søker de opp om det er en "aksjon" på din bil, var det de gjorde med min. og bmw dekker allt, må ikke ut med ei krone, han har bytte register oppe, og måtte ut med motor når, pga var slakk i det nedre også, så bytter han det, samt strammer, det er det jeg har fått med meg:) får vite mere imorgen, da bilen skal være ferdig ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå