85quattro Skrevet Februar 4, 2015 Skrevet Februar 4, 2015 HEI Er ein 17år gammal gut som er heilt ny på forumet! har kjøpt meg førstebil som skal fixest før lappen i sommer. Har alltid hatt løst på e34 med M51d25 og manuell kasse, og det vart det! kjøpte den av ein i trondheim, sidan eg bur på vestlandet var onkelen min som bur der oppe og såg på bilen og forhandla. bilen var lovd bra for rust og at det meste fungerte. men det var den slett ikkje... begynte for et par dager sidan og strippe bilen og leite etter rust. MASSE og ta i.. er egentlig mest forbanna. bilder kommer! bilen har gått snart 315 tusen km Ellers virker bilen bra, 1995 modell, 525 td ( alså uten intercooler) svart sedan med greit av utstyr, blandt annet AC og takluke! Ellers skal den være chippa av optituning, lader 1.8 bar (skal ned til 1.5) og 3 toms hele veien Har litt planer for bilen, men det første er og blit kvitt alt rusten. Eg har eit stramt budsjett so dette bil ingen strøken bil, men skal prøve å få det so fint og bra so muleg er trossalt ein fystebil! Anonse bildene!Flere bilder kommer!! inetryconydot reagerte på dette 1
85quattro Skrevet Februar 4, 2015 Forfatter Skrevet Februar 4, 2015 Fekk ikkje heeeilt til detta me bilden
Skare1 Skrevet Februar 4, 2015 Skrevet Februar 4, 2015 Skal bli spennende å følge med på! 85quattro reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Februar 5, 2015 Skrevet Februar 5, 2015 Først av alt gratulerer med bil. Og 17 år og velger e34 diesel,det lover bra. De fleste ung gutter idag ,velger jo ihjelstyla biler som opprocka e46 osv. Ser du nevner litt om rust her. Bruk tiden og gjør det så nøye som du kan.Spør her på forum om tips og bruk den eldre gardes kompetanse når det gjelder behandling av stål og bil gennerelt. Da får du en e34 som er bra og du kan være stolt over. Og e34 som er i god stand er en bil som er nydelig å kjøre og ikke minst eie. Så legg ut bilder og tekst etterhvert som du holder på
turbina10 Skrevet Februar 5, 2015 Skrevet Februar 5, 2015 Fine biler det der, finner ikke mange e34 525td på finn heller lenger en bil jeg gjerne kunne hatt istedenfor mercedesen jeg har.
Daniel. Skrevet Februar 5, 2015 Skrevet Februar 5, 2015 Bra valg av bil Lykke til med fiksingen! Den fortjener det.
85quattro Skrevet Februar 5, 2015 Forfatter Skrevet Februar 5, 2015 Tusen hjertelig takk for tilbakemeldinger! [emoji1] Ja, planen er og få den så bra som mulig! Har tatt ene hjulbuen bak idag, og vart ganske fornøgd med resultatet [emoji4] har lakkert over med vanlig svart midlertidigt, blir og lakere over ned orginallakk senere. Ellers, finner jeg bare mer og mer rust.. ikke morro! Bilen! [emoji4] Her ser dere forrige eier har "reparert" rusten... og sveiset litt der det passa han. Der er hjulbuen jeg har pussa ned, rustbehandla, sparkla, prima og lakka [emoji1] Mer rust..! Litt div bilder [emoji1]
85quattro Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Skrevet Februar 8, 2015 Noen som har peiling hva detter er?[emoji1] Framfor høyre framhjul, vekkrustafester..
henfjel Skrevet Februar 9, 2015 Skrevet Februar 9, 2015 Det er termostaten til oppvarmede spyledyser! Når det blir kaldt nok skrur den på varmeelementene så snø/is i og rundt spylerne smelter! 85quattro reagerte på dette 1
85quattro Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Skrevet Februar 9, 2015 Fått gjort litt idag, kutta ut litt rust og fått laga til noen plater som er klar til sveising [emoji4] Hull framme oppi hjulbuen. Ny plate nede på framskjermen, var helt vekkrusta [emoji19]
E39_Cato Skrevet Februar 10, 2015 Skrevet Februar 10, 2015 akkurat vært igjennom den runden med rust jeg og! og det er ikke morro! men det som er morro er å sitte igjen når alt er ferdig og vite at man har en rustfri e34:) gratulerer så mye med en fin e34 med masse potensiale! følger med her
85quattro Skrevet Februar 10, 2015 Forfatter Skrevet Februar 10, 2015 Takker for tilbake meldinger!! [emoji1] Ja du sier noe, blir nok verdt alt strevet til slutt! Sitter og skal til med bilen akuratt nå [emoji4] så kommer nok ny oppdatering ikveld! Men lurer også på en ting, om bilen. Om noen har peiling på årsaker som kan gjøre at den er tungstarta som pokker. Tror det er glødepluggene, for vist den har stått ute i et par dager i 10- bruker jeg 4-5 minutt for å få start..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå