Myklevik Skrevet Februar 14, 2015 Skrevet Februar 14, 2015 Følger her Driver med akkuratt det samme selv, men ville vært veeldig forsiktig med å bruke jekkfestene bak på kanalene, plutselig går jekken igjennom Ellers ser det bra ut
85quattro Skrevet Februar 15, 2015 Forfatter Skrevet Februar 15, 2015 Ja kan du si, har testa litt over alt og er faktisk bak de er mest solide [emoji4]
Gabz Skrevet Februar 16, 2015 Skrevet Februar 16, 2015 (endret) Nesten mer brun enn svart denne Men godt å se at folk setter i stand disse flotte bilene. Følger! Endret Februar 16, 2015 av Gabz
Naboen fra 87 Skrevet Februar 16, 2015 Skrevet Februar 16, 2015 hei! Har 3 touringer etter alle mine år med oppbygging av min tds.. DVS. Jeg har så og si alt av deler til salgs om du skulle trenge noe! holder til på minde i bergen.. skal kvitte meg med alt jeg har så her er mye bra deler til rimelige kr.. ta kontakt på PM ved interesse stå på!
85quattro Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Skrevet Februar 16, 2015 Ja er nestn det.. [emoji19] Ååå! Det hørtes bra ut [emoji3] kommer garantert til og ta kontakt i framtida, men er soppas lite oenger å ta i nå at ha ikke rå til noe så å si! [emoji31] Takker for respons [emoji5]
Freakshow Skrevet Februar 18, 2015 Skrevet Februar 18, 2015 godt å se at folk fortsatt tar vare på disse gamle gode bilene! har hatt 4 e34´er og jeg har angra hver gang jeg har solgt de! god arbeid du gjør her ^^følger med videre!
85quattro Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Skrevet Februar 21, 2015 Jo takk for det [emoji3] Har stilt ned trykket idag til 1.5 bar. Har prøvekjørt å den kutter ikke, fornøygd [emoji5]
85quattro Skrevet Februar 22, 2015 Forfatter Skrevet Februar 22, 2015 Fått gjort litt me i helga! Har tatt av skjørtet på den andre sia og funnet ut at den er mye bedre der! [emoji4] heldigvis!! Men må sveise inn et par plater der og. Pussa ned festene til fangern og rustbehandla før primer og lakk! Sideskjørtet av kommet! Full driv! [emoji5] Litt av bilen min.. Tidligere eiers kunstverk med sparkel på hele hjørnet bak. Slenger med et par stemningsbilder av verkstaden! [emoji4] Rustbehandla å prima! Kromm stuss [emoji13] [emoji13]
85quattro Skrevet Februar 22, 2015 Forfatter Skrevet Februar 22, 2015 Har og et spørsmål til e34 eiere! Hvordan får man av lista nederst på dørene uten å ødlegge dem? [emoji13] sitter som faaen! Er rust under ser som må taes.
sveigis Skrevet Februar 23, 2015 Skrevet Februar 23, 2015 De listene går skjelden ann å få av uten å ødelegges,eller dvs,du kan få de av hele hvis du er veldig forsiktig. Klarte dette faktisk på en delebil:). Forresten veldig bra det du gjør. Imponerende at du redder den isteden for å la den gå som delebil.. Det liker jeg.. 85quattro reagerte på dette 1
85quattro Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Skrevet Februar 23, 2015 Var det jeg tenkte, får se hva jeg finner på [emoji31] Jo takk for det! Ja du sier noe, men er veldig fåe svarte sedaner med takluke og orginalt manuell gir [emoji3] så derfor vil jeg gjøre denne i stand!
85quattro Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Skrevet Februar 26, 2015 Gokvelden!! Fått sveist sammen høgre kanalen nå [emoji5] så nå blir det og rustbehandle, understellsbehandle og tecktylere før jeg limer på sideskjørtet igjen! Hadde en kompis som sveiste, vart bra! [emoji3]
85quattro Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Skrevet Mars 5, 2015 Gokveld! [emoji3] har fått pussa ned alt, rustbehandla prima, understelsbehandla og tectylert. Før vi fikk på sideskjørtet etter mye banning å steiking!! Maskering på g! Prima Underdstelsbehandla [emoji5] Og tectylert tykt[emoji3] Glemte å ta bilde av skjørtet..
Skare1 Skrevet Mars 5, 2015 Skrevet Mars 5, 2015 Den bilen her kommer seg virkelig! 85quattro reagerte på dette 1
85quattro Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Skrevet Mars 5, 2015 Jotakk! [emoji5] gleder meg noe sinnsykt til sommeren og lappen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå