Even Pladsen Skrevet Mars 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2018 Bruksbilen til salgs pågrunn av billigere bil👇🏻 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=116361091 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Mars 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2018 Ikke fått gjort noe på bilen pågrunn av husflytting og mye jobbing om dagen men skal få den ut av værste og få på Work hjulene og se hvordan dette blir!☝🏻 Ny diffuser er kjøpt og hentet!😏 dårlig bilde men.. liten teaser💁🏻♂️ Gorg, Ivrig86, Freakshow og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Mars 28, 2018 Share Skrevet Mars 28, 2018 (endret) Hva har du brukt på dekslene i bagasjerommet? Endret Mars 28, 2018 av Sndvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Mars 31, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2018 On 28.3.2018 at 2.48, Sndvik skrev: Hva har du brukt på dekslene i bagasjerommet? Vinyl lakk fra Biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Mars 31, 2018 Share Skrevet Mars 31, 2018 46 minutter siden, Even Pladsen skrev: Vinyl lakk fra Biltema Drøy i bruk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet April 1, 2018 Forfatter Share Skrevet April 1, 2018 3 timer siden, Sndvik skrev: Drøy i bruk? Meiner? Brukte jeg mye er det du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet April 1, 2018 Share Skrevet April 1, 2018 16 timer siden, Even Pladsen skrev: Meiner? Brukte jeg mye er det du mener? Ja om det går mye for å få det skikkelig svart..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet April 2, 2018 Forfatter Share Skrevet April 2, 2018 14 timer siden, Sndvik skrev: Ja om det går mye for å få det skikkelig svart..? Jeg brukte 2 lag så ble helt Okei!:) Sndvik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet April 12, 2018 Forfatter Share Skrevet April 12, 2018 Tide med liten oppdatering. Endelig fått tatt ut bilen for første gang etter jeg har fått montert bagsene. Deilig følelse! Nye muttere er montert. Og diffuseren blir levert til lakkering neste uke samt bilen pågrunn klare å skrape opp lakken litt når jeg sku løfte stolen inn i bilen igjen.. blir også montert mindre dekk får å få felgkanten på skjermen🤙🏻 + firehjulkontroll blir også tatt nesten uka. Håper jeg den klar for første treffet neste helg!☝🏻 Som mange har lurt på så ble den dtm diffuser ifra E46 dtm bil😎 kommer flere bilder imorgen👀 Anders B, wSax og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå