Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei:) Lurer på om det er noken som har erfaring med å bestille turbo eller originaldelar frå Tyskland?

Har funne en turbo på ebay. Her er linken: http://www.ebay.com/itm/Turbolader-Garrett-BMW-3er-5er-E46-E39-318d-320d-520d-85KW-116PS-100KW-136PS-/190591954479?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item2c602a6e2f

Dette er veldig billig, og kun positive feedbacks og 24mnd garanti. Skal vere skikkelig kvalitet.

Er dette noke å stusse på, eller skal eg berre bestille?

Har og fått pris for bytte av turbo samt olje og filter på godkjent verksted for 6-7000kr maks.

Dette er vel en god pris?

Håpar noken kan ta seg tid å svare. På forhånd takk:)

mvh Thomas

Endret av thoslags
Skrevet (endret)

Har bestilt mye(!) av car-parts24.com. De selger mye "orginale" deler, da mener jeg fra leverandøren til bmw osv. (står ikke bmw på)

God service og 40 euro i frakt uansett hvor mye du bestiller. Delene kommer ca etter ei uke. :)

Endret av Alpejohn
Skrevet

Så då er det berre å bestille då! Tusen takk for svar! Då blir det ikkje verre enn 9000kr totalt for bytte av turbo med 2 års garanti! :D

Håpe på at noken  vil kjøpe bilen då!

Skrevet

Aner ingenting om turboen, men det sies at man skal være forsiktig med turboen fra ebay.. Men jeg aner ikke noe om det.

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Skrevet

Du spurte om noen hadde erfaring med og bestille originaldeler fra Tyskland, var det jeg svarte på. :)

Skrevet

Så var det det at man ikke får overhalingsdeler og noe sånt.. Kun fabrikk overhalt so gjelder.

Men vet ikke så mye om dette, men lest det på forumet her..

Skrevet

Garrett selger ikke deler til overhaling så deler som blir brukt er uoriginale. Det kan jo være jalladeler fra Kina men jeg vet ikke.  I tillegg så er kalibrering av VNT så viktig og nøyaktig at det kun selges fabrikknye VNT turboer.  Nå vet jeg ikke om dette er en VNT eller ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...