Gå til innhold

Sedona rød E82 123d, Solgt


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp her! Hva er denne til og hvor skal den? Er på høyre side av dash. Hilder på og skru sammen og finner ikke ut av hvor den var..

d35934f1297ad1bb314f4cc474a6d43a.jpg

Denne kontakten er for å deaktivere passasjer airbag om man har dette som ekstra utstyr :) Har selv denne ledningen, men har ikke bryteren som trengs for å deaktivere den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ikke så mye som skjer for tiden, mye jobbing og nyting av det finværet som endeli er her :)

 

Har fått hjelp av Sweetbmw til å kode Combox så den er oppe og går nå, mangler bare en overgang til bt antenne.

Har også fått kjøpt meg tak antenne, eller haifinne som noen sier, fra koed. Venter spent på disse delene da det skal bli spennende å lage hull i taket, samt skremmende. Men nå har kina GPS antenna tullet så mye i det siste at dette bare må gjøres..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke kjøpe noe spesielt på en stund tenkte jeg. Den tanken føyk fort forbi.. pakke 1 av 5 ankommet [emoji14] hehe
0c58aecf88c8ff439a5179ab38a80a91.jpg
Følte meg litt badboy, så jeg fjerna klistermerkene! [emoji48]

 

ingen store nyheter blir det, men småting som jeg vil ha til :)

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakke 2/5 og 3/5 er de minste med 2/5 er med mest betydning, da den gjorde jeg fikk full bruk til combox! Endelig oppe å gå! :D igjen tusen takk til Sweetbmw, awt, bjornoen og alle som har hjulpet :)

0a68fea55eff141828fe3dc219b1eaff.jpg

b128277e98cdf646aa5f61c9237f3472.jpg

Og kabel til hai antenne på taket.

e0ff12b23d6a800aefa7d752bbc5a3ea.jpg

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så liten pre-view ( som egentlig avslører alt) på hva som kommer på snart. Men dette blir bra når det er modifisert rett!

c36d5ae2b24d732a4be9a83dfbec542d.jpg

Og sommerfelgene mine er til salg! Løp og kjøp! Bid kan mottas.

Dashbord til e87 også enda til salgs, men nå kun 1500! Må bort begge deler!

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men å ha takbøyler/takboks på uten at du faktisk skal frakte noe på taket ser bare teit ut. :D

 

Bare vent å se du, når den planen er ferdi så kommer du til å like det :) boks kommer etterhvert, og skal til grunne brukes på europa rundt neste sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...