bjorneoen Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 (endret) Hehe ikke det svare jeg håpet på hehe ja håper da det.. har sett noe som ligner en poppnagle men usikker, så need assistance.. På 130 eksosen min, er det bare å dra de av, så sikkert noe lignende på din! Endret Juni 7, 2015 av bjorneoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 130 eksosen har dobble stusser, så de er nok festet på en annen måte vil jeg tro? kan prøve da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Hehe.. bruk våt slipe papir, det funker bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 Vil ha den av uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Kul bil gøy å se fler 123d biler her likte det du gjorde med motordekslet.. synd jeg ikke har mere prangene farge selv (carbonsort gjør seg nok ikke så bra med sort ved siden av men det med at 18" er for små er jeg u enig i begge disse er 18" så du snakka om å chippe nedi her.. det er ikke bare bare å chippe disse.. MANGE som har problemer med de.. så velg en tuner du kan ha god kontakt med å gidder å prøve flere ganger.. jeg har enda ikke funnet en optimal programvare for min da jeg sliter med plutselige kutt rundt 2200rpm vi driver å forsker vidre på det på chipsenteret.. tror vi har prøvd 3 forskjellige utenlandske programvarer og driver å forsker vidre.. 123d'en til han som driver chipsenteret går fint men den er litt nyere enn min 2011 og har litt annet map en min.. men han hadde 4 forskjellige programvarer før han fant en som virket. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 Takk Etter treffet her på bud så er jeg faktisk litt på gli til 18" men jeg syns enda 19" ser best ut ess10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 for min del handler det om funksjonalitet.. og dekkpris da jeg er glad i banekjøring/aktiv kjøring. og 18" da har man fortsatt litt dekk noe som er veldig fint når man kutter litt curbs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 Vi får se ingenting er hogget i stein, så alt kan skje. Bare ha noe som passer bremsene er vel viktigst [emoji14] Papperboy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Har levert bilen på verksted igjen igår, denne gang på forsikrings sak. Var en som dunket borti meg bak på mandag sist uke, så nå får jeg ny bakfanger og diffuser. Kviet meg litt til å reise til bud med dette, og ikke minst å skrive det her, men var så lite synlig da det meste bare var lakkskader og små sår i plasten så fikk jeg dem også til å sprøyte på noen lag med klarlakk på diffuser, så er spent på å se hvordan det blir skal legge ut noen sammenlignings bilder når jeg får den tilbake mot helgen Så er også ny eksos stuss i posten så den blir montert til uka forhåpentligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Jeg ser at mimn elektroniske oljemåler er borte fra CIC og OBC.. noen som har vært borti dette? småkrise, er noe jeg vil ha dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Blir bra dette du er lik meg, hater å kjøre med skavanker hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Blir bra dette du er lik meg, hater å kjøre med skavanker hehe.. Ja alså jeg nå har jo ikke en vanlig peilepinne tror jeg så er litt krise.. Har googlet litt dette og er flere som kun har elektronisk peil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 jeg har også bare elektronisk. er noe drit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 N47 har normalt peilepinne, så vil råde deg til å lukke opp panseret. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Ja kan ikke si jeg har leita etter den stort, bare googla nå hvor jeg fant en kommentar fra england på "123d doesnt have an oil stick"..Har alltid brukt den digitale, men nå er den jo borte.. styr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå