danskiii Skrevet Juni 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2015 Får den tilbake imorgen, så ser meg fra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2015 Men skulle gjerne hatt litt hjelp her folkens ang takboks og rails. Vennligst gå inn på linken her om dere har litt innsikt, takk http://www.bimmers.no/index.php?/topic/799323-Laveste-takboks-og-rails-til-1-serie-E82? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 Får den tilbake imorgen, så ser meg fra da det gjør jeg nok! får nye felger på onsdag og senket 1-1,5cm til KLARE IKKE Å VENTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2015 (endret) Fått bilen tilbake! Ny bakfanger,, ny diffuser og nylakkert halve bakluka! (Karbon vin gen er blitt litt løs på undersiden da, må inn å klage litt på det neste uke, skal til bergen og stavanger i helgen) Endret Juni 17, 2015 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Godt å få ting iorden. Det spørs om ikke bilene våre ble solgt samtidlig forresten, la akkurat merke til registreringsnummeret ditt, og det var mistenkelig likt mitt som er BR65832. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2015 Godt å få ting iorden. Det spørs om ikke bilene våre ble solgt samtidlig forresten, la akkurat merke til registreringsnummeret ditt, og det var mistenkelig likt mitt som er BR65832. hehe se der ja, var veldi likt og det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Blir bra dette. Skulle du på topgear nå til helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2015 Blir bra dette. Skulle du på topgear nå til helgen? skal det, har tilogmed en ekstra billett da han som skulle med ikke kunne plutaselig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2015 Da er snuten vendt mot bergen, og stavanger imorgen! awt, vi ses imorgen, og om andre vil ta en kaffe på vei ned så skrik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Når skal du innom awt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2015 Blir imorgen en gang, vet ikke kl.slett enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2015 Vurderer å ta av og selge den originale karbon leppen bak, hva er realistisk å ta for slik en? Enormt dyre nye ihvertfall... kom gjerne med bud om noen er interesert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 20, 2015 Share Skrevet Juni 20, 2015 Hvorfor selge den? Ser jo så mye bedre ut med den andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 20, 2015 Share Skrevet Juni 20, 2015 Helt enig, behold den på. Takk for besøket forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2015 (endret) Jeg er blitt litt inspirert av Frode D og lurer på å få meg en laget av plast i Frozen Grey heller Det blir for dumt å lakkere eller forliere en original karbon leppe da. Tror grå og sedona rød vil gå bra ihop. Det vil da bli grå felger og litt lysere diffuser. Var gøy å få sett den lille utstyrsbomba du har stående awt, ser enda bedre ut i virkeligheten. Enda litt missunnelig på felgene... Endret Juni 20, 2015 av danskiii awt og HPVL reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå