Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fått bilen tilbake! :D Ny bakfanger,, ny diffuser og nylakkert halve bakluka! :D

(Karbon vin gen er blitt litt løs på undersiden da, må inn å klage litt på det neste uke, skal til bergen og stavanger i helgen)

post-83891-0-71068100-1434563098_thumb.jpost-83891-0-17413300-1434563097_thumb.j

post-83891-0-17784900-1434563112_thumb.j

post-83891-0-64596200-1434563116_thumb.j

post-83891-0-33440600-1434563114_thumb.j

Endret av danskiii
Skrevet

Godt å få ting iorden. :)

Det spørs om ikke bilene våre ble solgt samtidlig forresten,  la akkurat merke til registreringsnummeret ditt, og det var mistenkelig likt mitt som er BR65832. :)

Skrevet

Godt å få ting iorden. :)

Det spørs om ikke bilene våre ble solgt samtidlig forresten,  la akkurat merke til registreringsnummeret ditt, og det var mistenkelig likt mitt som er BR65832. :)

hehe se der ja, var veldi likt og det :P

Skrevet

Blir bra dette. Skulle du på topgear nå til helgen?

skal det, har tilogmed en ekstra billett da han som skulle med ikke kunne plutaselig

Skrevet

Da er snuten vendt mot bergen, og stavanger imorgen! awt, vi ses imorgen, og om andre vil ta en kaffe på vei ned så skrik ut :)

Skrevet

Vurderer å ta av og selge den originale karbon leppen bak, hva er realistisk å ta for slik en? Enormt dyre nye ihvertfall... kom gjerne med bud om noen er interesert.

Skrevet (endret)

Jeg er blitt litt inspirert av Frode D og lurer på å få meg en laget av plast i Frozen Grey heller :) Det blir for dumt å lakkere eller forliere en original karbon leppe da. Tror grå og sedona rød vil gå bra ihop. Det vil da bli grå felger og litt lysere diffuser.

Var gøy å få sett den lille utstyrsbomba du har stående awt, ser enda bedre ut i virkeligheten. Enda litt missunnelig på felgene...

Endret av danskiii

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...