danskiii Skrevet Juni 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2015 (endret) Litt bilder fra turen opp og ned Ålesund - Bergen - Stavanger også et siste som er tatt i dag, da vingen ble tatt av før vannsliping og salg, veldig synd egentlig så jeg etterpå skulle nok tatt litt flere bilder av bilen på turen, men fluemagneten som den var så får det heller bli en annen gang Endret Juni 23, 2015 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2015 Fikk en liten pakke i postek igår, får se hvor lang tid det tar før den kommer på. MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2015 (endret) Fikk da bort fluene endelig EDIT, måtte legge til det redigerte også Endret Juni 27, 2015 av danskiii bmwgreg90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2015 Er det noen som kan si meg om jeg må inn å vide bilen eller få godkjent etter jeg monterer på originale Performance bremser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 tviler litt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kgjersda Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Er det denne som ofte står i parkeringen ved siden av Borgundveien? Kjører forbi den ofte på vei til/fra jobb, flott bil. (om det er rett bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 hehe har blitt spurt om dette før ja. Nei det er en 120d, tror ikke den er på forumet. ser den i ny og ne jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 sett gjennom heile tråden! skal du ha senk, så kjøper du 18 toms hiver mer litt insirasjon jeg denne synes jeg er helt vilt drøy! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=60174987&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 har snakka med han her, han hadde en hel 1M delebil. Jeg kommer ikke til å ha 1M front eller 1M bakfanger, da det blir litt for ekstremt for meg har jeg funnet ut Har noen planer som ikke blir røpt før de kommer, men det blir tidligst til juletider, da jeg prøver å flytte samt skal kjøpe bolig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 har snakka med han her, han hadde en hel 1M delebil. Jeg kommer ikke til å ha 1M front eller 1M bakfanger, da det blir litt for ekstremt for meg har jeg funnet ut Har noen planer som ikke blir røpt før de kommer, men det blir tidligst til juletider, da jeg prøver å flytte samt skal kjøpe bolig enig i at det ser ganske ekstremt ut men jeg digger den gleder meg til å se hva som blir gjort med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2015 Bare for å sette i perspektiv, 19" med senk ser bedre ut synes jeg skal kunne bruke bilen og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 Vel, i de fleste tilfellene vil bilen være mer brukende med 18" enn 19". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2015 Nei nei, skal ikke ha så mye dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 Går helt fint med 19"! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2015 Da var "nytt" brukt dash til navi kjøpt, billg billig så håper dette blir knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå