Gå til innhold

Sedona rød E82 123d, Solgt


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

Ja lag gjerne en guide, så kan jeg legge den ved til slutt! :) Den kommer ikke med i "hoveden" men som vedlegg, da jeg prøver å beskrive det jeg selv har gjort i min bil, men det er bare bra å samle sammen mye info!

Selve DIY er nå egentlig ferdig hva demontering, kobling og montering anngår, men må kode den og skrive kodingen først før jeg legger den ut :) ender vel på over 30 sider alt [emoji14]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er nok ikke 80W, av en eller annen idiotisk grunn blir LED-pærer til bil oppgitt i effekten en tilsvarende halogen-pære ville hatt.

Ok :) tar dem jeg, vet ikke hva de koster som regel [emoji14]

Eg har et par av samme. Pris 300kr+frakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja lag gjerne en guide, så kan jeg legge den ved til slutt! :) Den kommer ikke med i "hoveden" men som vedlegg, da jeg prøver å beskrive det jeg selv har gjort i min bil, men det er bare bra å samle sammen mye info!

Selve DIY er nå egentlig ferdig hva demontering, kobling og montering anngår, men må kode den og skrive kodingen først før jeg legger den ut :) ender vel på over 30 sider alt [emoji14]

 

 

Høres bra ut! :)

Kan jo også slenge inn en guide om oppdatering av CIC med winKFP om noen er interessert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg har noe med det, men jeg tror det er bedre å ha seperate guider, og så heller linke til hverandre. Kan bli mye om alt er i den samme. I tillegg gjelder f.eks. CIC-guiden hovedsakelig til 1-serie, mens dei andre vil gjelde de fleste biler med CIC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg har noe med det, men jeg tror det er bedre å ha seperate guider, og så heller linke til hverandre. Kan bli mye om alt er i den samme. I tillegg gjelder f.eks. CIC-guiden hovedsakelig til 1-serie, mens dei andre vil gjelde de fleste biler med CIC.

 

Det er sant!  Er like så greit å linke til hverandre så det blir mest mulig oversiktelig og tilgjengelig for fler  :)

Endret av bjorneoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg har noe med det, men jeg tror det er bedre å ha seperate guider, og så heller linke til hverandre. Kan bli mye om alt er i den samme. I tillegg gjelder f.eks. CIC-guiden hovedsakelig til 1-serie, mens dei andre vil gjelde de fleste biler med CIC.

Vil du alså råde meg å separere monteringen min å kodingen min til 2 dokumenter, eller bare at jeg og bjorneoen ikke blander dokumenteR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaok. Ja blir mye bare det jeg gjør her, men syns det er greit å dekke alt fra a til å som må gjøres for å få det til å funke. Er flere som ikke trenger det så detaljer og kan tenke seg selv frem til mye av det selv, men det er nok også en del som setter pris på å ha alt, som ikke er tekniske selv men vil prøve seg på jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AND THERE WAS SOUND!!!!! JADDAAA!! føler meg litt mr. McFly nå ja! Takk til alle som har hjulpet med dette prosjektet, Kode delen av DIY er nå startet og sikkert ferdig om en ukes tid :)

 

eneste min MULF2 boks blir ikke registrert av cic som BT.. faktisk så har hele BT menyen forsvunnet... :/ any suggestions?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt om jeg forstår spørsmålet.. :/ når jeg var inne å kodet med NCS så fikk jeg da opp CIC i listen?
Noe annet jeg trenger å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...