bjorneoen Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 Haha fort gjort å overse noe! mange ting jeg også har oversett først men så funnet lenge etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2015 (endret) Dagens innsats litt dårlige bilder men må opp med gulvet igjen når nye pac audio boksen kommer.. ene av kanalene var visst svidd :/ kommer da bedre bilder og da ser dere ferdig og ryddigere resultat alt er koblet inn på det originale anlegget, etter original forsterker Forsterkerene er: JL audio slash 500 monoblokk black series og Alpine PDX F6 4 kanaler. En stk 4 kanaler og en stk 2 kanaler pac audio high/low converter Endret Mars 14, 2015 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 (endret) Så bra ut! digg med bedre lyd! Ble det noe støy? Vurderer å kjøpe high/low converter jeg også! er vel innebygd støy filter i disse? Endret Mars 14, 2015 av bjorneoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2015 Så bra ut! digg med bedre lyd! Ble det noe støy? Vurderer å kjøpe high/low converter jeg også! er vel innebygd støy filter i disse? Null å nada støy men nå er ingen av kablene jeg har brukt over 0.7 meter heller, da all kobling foregår bak Kjøp Pac Audio sine, har brukt slike i mange år og de nye er veldig bra. Kan av og til ha produksjonsfeil/DOA men da får du fort ny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 Null å nada støy men nå er ingen av kablene jeg har brukt over 0.7 meter heller, da all kobling foregår bak Kjøp Pac Audio sine, har brukt slike i mange år og de nye er veldig bra. Kan av og til ha produksjonsfeil/DOA men da får du fort ny! Kjekt da å kunne koble alt baki der så slipper du styret med å strekke ledninger frem osv! Da skal jeg prøve det jeg også! kanskje jeg endelig kan bli kvitt støyen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 hvor kjøper du pac audio ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2015 hvor kjøper du pac audio ?Jeg har kjøpt mine hos bilradiospesialisten sandneswww.lydsenteret.no Men alle de forskjellige bilradiospesialisten senteren selger nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2015 Vet ikke om jeg har sagt noe her tidligere men ja. Fikk idag oppdatert mn fiscon, slik den ville fungere med cic systemet. Så¨nå har jeg full telefon og stremaing Beklager forvirring for jeg har sagt det ikke skulle fungere med denne boksen tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2015 ENDELIG fått meg selv til å ta på mod3ll beskrivelsen. Ble utrolig bra for frihånd og i mørket [emoji5] Skriveleif sponset av Galaxy S5 og Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 Så bra ut! Da var PAC LP7-4 bestilt! Satser på at det funker bedre enn det jeg har prøvd til nå! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2015 Legger ut link til min CIC montering her nå, MEN det er uten koding foreløpig, kommer etterhvert om jeg får tid og ork til å lage den ferdig Gi gjerne feedback på hva dere syns, om det er noe som burde endres osv osv https://drive.google.com/open?id=0B_6JOLPUx7c7SEY3TXlMVzZrWkk&authuser=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 Virket nå greit ut dt der. Ser ut som om du har fått med deg det meste. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Så bra ut! Fint at du har tatt deg tid til å gjøre den så grundig som du har gjort! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2015 Takk takk Oppdaga noe funky her idag da.. gpsn tror jeg tuller litt da den plutselig ikke finner hvor jeg er på kartet.. skulle kjøre til jobb imorges og den startet rett plass men skjeina fort utav kurs.. noen som har noen ideer? Har ikke tatt ut å sjekka noe enda da det er litt travle dager.. Skriveleif sponset av Galaxy S5 og Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Antennen som ikke har godt nok signal. Min tullet endel før jeg monterte original på taket, spesielt etter at jeg hadde tatt en ferje e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå