Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjekt med de orginale silhouette felgene til dette bygget :D har fått tak i alle deler nå untatt viskermekanisme og gulvmatter :P

Så venter egentlig bare på motor og frontfanger så blir det nok hel lakkering etter hvert :)

Skrevet

Nei! For det første så føles det mye bedre og ha orginale Silhouette deler, og for det andre så får man det ikke godkjent når man bygger om med mindre man jukser å risser inn feil innpress osv.

Skrevet

Kan du legge ut bilde av hva det står på senteret angående spesifikasjoner? Har et sett med ACS Rennsport 1 selv, og de er 9" foran og 11" bak orginalt skjønner du

Skrevet (endret)

Har alltid hatt en god dialog med Ac Schnitzer fabrikken, så tenkte jeg å spørre de om jeg kunne få en slags sertifisering hos fabrikken etter jeg er ferdig med bygget. Fikk et meget godt svar

Endret av Paugen92
Skrevet (endret)

Ble positivt overraska når jeg fikk det svaret ja :D Nå må jeg bare stå på å bli ferdig. Sa ifra at det kanskje kunne bli ett år til, men det var ikke noe problem.

Vurderer å selge M5en til sommeren ( selv om jeg ikke har så lyst ) for og raskere ferdigstille bilen :)

Endret av Paugen92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...