Ivrig86 Skrevet Mai 3, 2016 Share Skrevet Mai 3, 2016 Snadder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 4, 2016 Share Skrevet Mai 4, 2016 Blir en bra sommer det her Men originale baklykter må du få på, mye finere de som er sotet enn de som står på nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mai 4, 2016 Share Skrevet Mai 4, 2016 Ikkje høyr på Gabz. Sota passa som Hans i Grete på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakimkjolseth Skrevet Mai 17, 2016 Share Skrevet Mai 17, 2016 Er det denne jeg har sett på Stokmarknes/Melbu? Ser meget bra ut uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet Mai 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2016 On 3.5.2016 at 21.00, Ivrig86 skrev: Snadder Takker for det On 4.5.2016 at 9.58, Gabz skrev: Blir en bra sommer det her Men originale baklykter må du få på, mye finere de som er sotet enn de som står på nå.. Nææh, liker egentlig lyktene On 4.5.2016 at 10.47, RF91 skrev: Ikkje høyr på Gabz. Sota passa som Hans i Grete på bilen din Hehe synes det selv også On 17.5.2016 at 10.55, J Kjølseth skrev: Er det denne jeg har sett på Stokmarknes/Melbu? Ser meget bra ut uansett Hmm, er nok ikke denne du har sett der Mange takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet Juni 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2016 Da har bilen blitt våtslipt for å få bort det lille av "appelsinhud" som var i lakken, og bilen er snart klar for GS treff i helga Hadde selvsakt ikke strøm på speilreflekskameraet under våtslipinga og poleringa.. Men har et par mobilbilder som viser resultatet Våtslipte den først med 1000, deretter 2000 og 4000 til slutt og grovpolerte med Scholl S3 gold. Etter grovpoleringa var det ei runde med Scholl S40 for og få bort hologrammer og poleringsriper etter S3 da denne er veldig grov. Helt til slutt ble den vokset med Swisswax voks. Ferdig våtslipt dør: Her kommer glansen tilbake etter polering med S3 gold Mange timer polering for og få glansen tilbake, men helt klart verdt det når man ser på resultatet! Ferdig polert over listene på venstre side med S3 gold Våtsliping av høyre side: Tok dessverre ikke bilder etter polering med S40, ble litt ivrig så glemte bilder denne gangen også.. Her er voksen påført på taket Spyla av den rett etterpå med kaldt vann for å få bort poleringsrester imenst de var ferske. Et par bilder av ferdig bil Eika53, thomaleo og williamwiers reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Juni 5, 2016 Share Skrevet Juni 5, 2016 må følge tråden på nytt, har ikke fått med meg oppdateringene! gruuuumt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet Juni 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2016 On 5. juni 2016 at 10.25, thomaleo skrev: må følge tråden på nytt, har ikke fått med meg oppdateringene! gruuuumt! Bare å følge med😎😎👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet Juni 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2016 Hadde en bra dag på GS treff med Thomaleo og Williamwiers her på forumet! Kjøpte meg chrome ringer til å ha i speedometeret, var ikke helt som planlagt men ble bedre enn det var før!😊 Et par bilder fra treffet og noen andre jeg har liggende: Kvelden før GS treff😊 Kjørte sammen med Thomaleo hele dagen, her står vi side om side på Bud😎 Bilde fra fellesturen sammen med William og Thomas👌🏽 Middagstur til molde etter treffet😎 William sin skamsenka e36👌🏽 E36'n min på en liten "fjelltur"😎 Chromeringer montert👌🏽😎 Amarios, williamwiers, Bendik Kjellevold og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 virkelig nydelig den bilen din altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Januar 31, 2017 Share Skrevet Januar 31, 2017 Noe nytt her då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå