F.Krokrud Skrevet April 13, 2015 Forfatter Share Skrevet April 13, 2015 Har ikke fått gjort så mye, men har gjort litt. Noen kjedelige bilder må til Bakfanger blir pussa idag. Håper også å få kjøpt inn rust-killer elle lignende idag får se litt hva jeg får kjøpt. Håper på å få bestilt en god del deler idag, ryker vel 6-7 tusen da BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Godt å se at bilen får stell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet April 13, 2015 Forfatter Share Skrevet April 13, 2015 Jaa, den er i bra stand, men det er en del ting som irriterer meg som må bli ordna ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Hvilken lakk og grunning bruker du ? Ser eller bra ut! F.Krokrud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet April 13, 2015 Forfatter Share Skrevet April 13, 2015 Er usikker på rustkiller enda. Kommer bilde tenker jeg smører/lakker på den først, så pusse så det blir helt jevnt igjen med veldig fint papir, eventuelt våtsliping og deretter denne: http://www.norbond.no/2k-voc-filler-540-gra-very-fast-cs-p-1086-c-273.aspx skal ringe på norbond å høre om de blander lakk også Blir klarlakk fra norbond også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet April 17, 2015 Forfatter Share Skrevet April 17, 2015 Har nå skjedd litt her. Fått smurt på rustomvandler. Eller rust melk som mange kaller det Vaska godt ned å smurt på, blir et strøk til idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 Blir bra dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 Pen jobb dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ohrvik Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 Dette ser lovende ut! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 Blir bestilt lakk osv imårra forhåpentligvis! så satser på å bli ferdig snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 Der var du igang med pussinga ja! Godt å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet April 24, 2015 Forfatter Share Skrevet April 24, 2015 Nå har jeg bestemt meg for og lakke hele bilen.. Er litt sprekker og div så nå tar jeg hele bilen, regner med å ha "grovpussa" hele bilen iløpet av mårradagen! Har gjort litt idag også, og har til nå barre funnet 2 bulker på hele bilen Er også minimalt med rust, dere ser hvor nøye jeg er på panseret f.eks. Der var det ganske grove bobler, men man må bare pusse til reint metall å smøre på rustomvandler og begynne på nytt ' BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 Spennende! I originalfargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 Du slenger den inn på lakkverksted for lakkering ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet April 25, 2015 Forfatter Share Skrevet April 25, 2015 Blir lakkert i orginalfarge, og den blir lakkert på lakkverksted har en lakkboks jeg kan leie billig så det er mulig den blir grunna og pussa ned igjen selv, og deretter proff-lakkert Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå