santho96 Skrevet April 25, 2015 Share Skrevet April 25, 2015 Spennende! Fornuftig valg å sende bort bilen til proffer på lakk laget ja Gleder meg til å se resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet April 26, 2015 Forfatter Share Skrevet April 26, 2015 Fikk gjort greit igår også! Fant sparkel to plasser. Under venstre baklykt og i venstre hjulbue. har mest trolig vært kollidert bittelitt.. Men ellers ser det veldig bra ut, skal kappe ut og sveise i nytt stål på høyere hjulbue. Er ikke hull men liker at det blir gjort skikkelig Noen kjedelige bilder: Bulken under venstre baklykt. Skal dra den ut en god del før jeg sparkler på igjen. Her er venstre hjulbue. Er ikke mye skade så blir bare rustomvandler og sparkel her også- Venstre hjulbue Høyere hjulbue, her vil jeg kappe ut og sveise inn nytt stål/blekk. BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet April 26, 2015 Share Skrevet April 26, 2015 Hadde jeg vært deg hadde jeg værtfall byttet felger før jeg begynte med all pussinga Liker at du gjør det sikkelig når du først er gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet April 26, 2015 Forfatter Share Skrevet April 26, 2015 Skal egentlig det men jekken har streika så jeg venter på ny:) er jo bare støv også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 26, 2015 Share Skrevet April 26, 2015 Anbefaler og fjerne listene under siderutene er enkle og billige og skifte uansett Ser bra ut! BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 26, 2015 Share Skrevet April 26, 2015 Står på du hva dekk dim har du bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet April 26, 2015 Forfatter Share Skrevet April 26, 2015 Anbefaler og fjerne listene under siderutene er enkle og billige og skifte uansett Ser bra ut! Japp skal kjøpe nye er de bare limt fast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet April 26, 2015 Forfatter Share Skrevet April 26, 2015 Står på du hva dekk dim har du bak? Hehe må drive på for å få den istand igjen er 205/40/17. Har ikke målt bredda selv men forrige eier sa de var 10" for mye strekk for min smak, så blir 215 eller 225 når disse er utslitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 26, 2015 Share Skrevet April 26, 2015 Hehe må drive på for å få den istand igjen er 205/40/17. Har ikke målt bredda selv men forrige eier sa de var 10" for mye strekk for min smak, så blir 215 eller 225 når disse er utslittEn del strekk det ja, hvertfall for litt aktiv kjøring selv med mye trykk eg har vurdert 225/35 på 10" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 26, 2015 Share Skrevet April 26, 2015 Japp skal kjøpe nye er de bare limt fast?Er limt ja. Er en guide på diy delen på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet April 27, 2015 Forfatter Share Skrevet April 27, 2015 En del strekk det ja, hvertfall for litt aktiv kjøring selv med mye trykk eg har vurdert 225/35 på 10" skulle spinne en runde med de før jeg begynte pussinga, sjekka ikke hvor mye luft det var i de.. Halveis i svingen for dekket av på yttersida Heldigvis tok ikke felgkanten i asfalten... Kjører 4 bar i de nå skal ikke spinne egentlig men skulle sjekke om den sperra på asfalt. har sperrediff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet April 27, 2015 Forfatter Share Skrevet April 27, 2015 Er limt ja. Er en guide på diy delen på forumet Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet April 27, 2015 Forfatter Share Skrevet April 27, 2015 Idag har det skjedd lite, har prøvemuntlig eksamen og dritt imårra.. Lei skole å alt det sølet der!! Men har sparklet fremst på panseret for å få det helt 110% ) Noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 1, 2015 Share Skrevet Mai 1, 2015 Med det understellet jeg har satt på, og jobben du er i ferd med å gjøre samt interiøret på denna så må det jo begynne å nærme seg blant en av de mest gjennomførte og peneste i Norge? Såklart, er MYE pent som skjuler seg i landet da! F.Krokrud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 1, 2015 Share Skrevet Mai 1, 2015 Tøft at du har stå-på viljen på plass! Dette blir en fin E36 til slutt! Gleder meg til å se den med rykende fersk lakk! Ps: bakdekkene ville jeg byttet ut for så mye strekk ser bare teit ut...245 burde funke. Sjekk på finn...kan da ikke være så vanskelig å få tak i brukte men gode 245 dekk F.Krokrud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå