DieselVegard Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Jeg synes det er utrolig liten forskjell på den raskeste og den seneste settingen når viskeren er i rengsensorinnstillingen. Noen andre som har opplevd dette? Synes også at denne er veldig treig til å komme igang selv på den raskeste innstillingen. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Jeg har ikke opplevd dette med min E90. Jeg synes til tider at den raskeste er for rask. Jeg bruker bare som regel den tregeste innstillingen. Men det skal sies noen ganger bruker den litt tid før den kobler inn, blant annet når det er veldig lett regn/yrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Sikkert moden for en reesetting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasLS Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Jeg har samme problem med min, veldig lite sensitiv. Hvordna resetter man denne Reef89? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Jeg har samme erfaring på deg med E46, E91 og 3stk E61... Står alltid på maks og det er i mitt hode minimum av hva den burde være. Har vært innom flere forhandlere og ingen har kunnet hjelpe Like frustrerende som at lyssensor ikke aktiveres under 50km/t... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Den kan stilles på sensitivitet, men den er også avhengig og blir mer sensitiv om automatisk lysstyring er på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Jeg har samme problem med min, veldig lite sensitiv. Hvordna resetter man denne Reef89? Den kan kalibreres/reesett. Må inn med pc. quandt1960 og ThomasLS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2015 Like frustrerende som at lyssensor ikke aktiveres under 50km/t... Enig. Dette er forbasket irriterende.. Er det ikke 60kmh? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nm91 Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Jeg fikk dette problemet da jeg skiftet frontrute. Ruten ble byttet med en uorginal rute og da var det så vidt sensoren virket. Kalibrering var ikke til hjelp. Jeg fikk byttet frontruten på nytt med en orginal BMW rute og da var problemet løst. Ser ut til at sensoren er helt avhengig av orginalruter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå