Gå til innhold

bmw e60 navi klikker og cd kommer ikke ut innimellom


forever
 Share

Anbefalte innlegg

hei jeg er ny her.

 

har problemer med cd spilleren på bilen når jeg trykker på eject knappen vil ikke cden komme ut samme med dvd spillern hva kan være galt ? jeg for gått inn på dvd kartet og for valgt lokasjon så klikker den og skjer ingenting viser samme posisjon hele tiden?! etter at jeg trykker på eject knappen til dvd vil ikke cd komme opp og da star det pleas insert dvd eller noe sånt? trenger den oppdatering kanskje ? men åssen skal jeg da oppdatere den når jeg ikke har usb inngang I bilen ??håper på raske svar..

 

ps jeg for styrt cd spiller fra rattet men ikke I selve spillern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom knapperekken din ikke fungerer er nok dette grunnen til at CD-en ikke vil komme ut. Hva som forårsaker dette er vanskelig å si, men det kan være dårlig kontakt, eller at den er defekt.

 

Hvorfor navigasjonen tuller er også vanskelig å si, men det er ikke helt ukjent at disse begynner å tulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vil vel få en slags feilmelding på diagnose på selve computeren, men da er man jo like langt.

Tviler på at diagnosen sier "eject button failure" eller en annen knapp.

Knappene blir jo slitt og varer heller ikke evig, men å levere inn spiller til en elektronikk sjappe vil jeg tro  er dyrere enn å bare finne en ny spiller.

 

Men uansett kan du jo ta en diagnose og se hva som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...