Gå til innhold

F32'en endelig ankommet etter 9mnd venting :)

Share

Anbefalte innlegg

Ser iallfall at du får nosrk språk i iDriven på F10 2015 modellene.

Og når jeg ser den utstyrslisten håper jeg på noen fine interiørbilder etterhvert. ;-)

Hmm, kan være at de tuller med meg på Bavaria da.. Bestilte f20 lci for en måneds tid siden, og trodde det sto svensk på den også. Men kan være det sto norsk - har ikke sjekket det så godt, ettersom jeg vel bare gikk ut fra at det fortsatt var svensk..

Skal prøve å få tatt et par bilder av interiøret. Er ingen fotograf, men skal få knipset noen i løpet av helga tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå 4-serie med en del utstyr! Skulle gjerne hatt både xdrive og denne motoren :) Hva lags dekkdimensjoner kjører du på?

Kjører original dekkdimensjon. 225 foran og 255 bak.

Motoren er genial (i den grad noe med 4 sylindre kan være genialt), men akkurat x drive er egentlig ikke så viktig. Var vel helst noe jeg tok med siden det bare kostet 9900,- Har jo sjelden bruk for det..

Endret av ovangs00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også supersprint anlegg til bilen liggende. Har ikke fått montert det enda i og med at jeg ikke har løftebukk hjemme.

Har mulighet til å montere det hos min far, men har ikke hatt nerver til å dra bilen ut på de grisete veiene enda..

Performance nyrer og schnitzer spoiler til bakluke har jeg også liggende.

Blir litt usikker på om jeg vil ha disse på ettersom jeg synes bilen ser veldig allright ut som den er nå..

Noen tanker om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...