Robin L Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 hei. har en meget pen 1991 e34 520i m50 som jeg skal selge. bilen er meget bra for rust. er litt rust helt nederst på hjulbuene framme, på body-skyttsen der, en blemme på en dør og en veldig liten blemme i tanklokket. noe lett overflaterust på jekkfestene ( ikke noe alvorlig.). en av de mest rustfri der ute vil jeg påstå. interiøret er helt strøkent. beige, skinnseter, m5-stoler framme (de originale kan også medfølge), mtech 2 ratt, girkule og håndbrekk i skinn. stereo med usb++ samt infinity 6.5" fram og bak. kan lett demonteres til originalt igjen. bilen er også godkjent med fk coilovers. ett komplett reservesett medfølger også. veldig bra 15" pigg vinterdekk, og 17" rh ac schnitzer kopifelger til sommer med dekk som varer kanskje en halv sesong? ett dekk er dessverre punktert. kilometer er nå 140.000 og jeg ser ingen grunn til at dette ikke skal stemme mtp lakk og interiørslitasje. 100% original lakk. jeg har valgt og ikke gjøre noe med rusten da den framstår veldig ærlig slik den er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 Har også byttet til sorte de-lykter framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Burde vel få en brukbar pris på den med tanke på km stand. Folk selger jo 520er med opp mot 300k km for litt over 20 tusen, så kunne sikkert fått opp mot 30 tusen eller noe slikt for denne? Jeg er ikke noe ekspert på sånt Men jeg må spørre hvilken farge det er (mistenker at det er calypso rød). For den var helt nydelig på dette bildet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 calypso rød ja. flott farge i sola ja.lav km på den. og denne er ikke opprustet slik mange på finn er : ) Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Frister veldig å lakkere min i den fargen hehe.Husker for noen mnd siden når jeg så på e34 til salgs, så var det en strøken 520i som lå til ca. 37000kr, den var vel ganske så rustfri, men den hadde noe problemer med styreenheten. Også var det en annen 520i som lå til 42000kr, den og var veldig bra stand på, den forsvant ganske fort. Er ikke så godt å si hva en bra pris er på noe sånt egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMaa Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 http://www.finn.no/46536314 Her har vi jo en 91mod med nesten samme km-stand. Men annonsen er jo over et år gammel og syns e34 har gått opp en del i pris. Ihvertfall rundt 30-35tusen? Du kan selvfølgelig selge til meg for 20k og ha på samvittigheten at den ikke blir hærja med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Jeg vil anslå alt fra 30-40.000 avhengig av hvordan rusten ser ut i virkeligheten. Ryddige og pene E34 har begynt å komme seg opp i pris (og bra er det! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 tipper rundt 35 hvis den er så bra som den fremstår, men nå er jo de bila her notorisk kjent for og ha bortgjemt rust osv da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 ang bortgjemt rust så vet jeg ikke så mye om det. har vært under den og den ser veldig bra ut. sitter langt inne og selge denne også da får neppe tak i en like pen e34 igjen. elsker fargekomboen og alt på denne. så liker jeg de enkle modifikasjonene, kun senk, felger og bakre eksos som er byttet. trur det er simons eller supersport-anlegg. perfekt lyd, ikke høy i heletatt. høres ut som org.eksos inni bilen ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Er ikke akkurat store markedet når det gjelder E34 i god stand, i hvert fall ikke med den lave km og det fine utseende! Ville prøvd å legge den ut for 45000 jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå