danskiii Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2015 GROMT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 (endret) Enig med Bilpower.no Alle starter ein plass for å bygge seg opp i samfunnet. Chippet forrige 1 serie av ein lokal person som driver på si og hadde aldri noe negativt å si. Av og til kan "bakgårdstunere" være like flinke da di har meir å tape rykte messig Og med av og til mener du da en gang i 10 året? Den toerien din henger ikke på greip, og det er LANGT flere eksempler på slike useriøse bakgårdsbedrifter som "drar inn" penger pga. de er billige. Mens de i beste fall rettferdiggjør gjør lang leveringstid, og dårligere produkter med at de er billig. Eller i verste fall, som vi har og har hatt eksempler av på forumet her. Bedrifter som selger og selger, men kundene ser verken produkt eller pengene igjen. Dette er dog ingen billig M3 kopi fanger, men ny programvare som styrer parametre i en veldig avansert og kostbar motor. Da er det INGEN grunn å spare noen skarve tusenlapper, og nøye seg med "ett godt nok" produkt. Når man kan benytte seg av spesialiser, som KAN BMW. Det er ingen av de store, f.eks ESS som har forblitt så store og kjente verden rundt over tid. Visst de ikke tok kunden på alvor. Noe de i høyeste grad gjør, med stor tilstedeværelse på deres største marked. USA. For ordens skyld. TS-Racing er ikke det til BMW, så nok ett bomskudd fra Bilpower.no Jeg har hatt 2 stk E87 118D. En med TS-Racing programvare, den andre Ecotune. Forskjellen var markant. Endret Mars 4, 2015 av CrZyWiz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilpower.no Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 (endret) TS var bare et eksempel, de er vel best på VAG. Gå inn på facebook å se på DVX Performance. Har tunet flere F-serie med meget gode tilbakemeldinger med programvare fra DVX. Om dere vil ha telefonnummer å ringe til kundene våre så er det ingen problem, bare ta kontakt på PM. Og handler alt om programmet? Hva med support i etterkant, eller en forsikring fra IF om motor, turbo eller girkasse skulle ryke som følge av tuning? Hadde en kunde med e90 320d 2009 modell, gått 115 000km. Han fikk problemer med hardykobling etter tuning. Selv om denne bilen nok var hardt kjørt fra før så tok vi HELE kostnaden på Bavaria og fikset bilen til kunden. Måtte vi gjøre det? Nei. Men vi ønsker å ha de fem stjernene på facebook, så derfor gjorde vi det. Endret Mars 4, 2015 av bilpower.no bmwgreg90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 TS var bare et eksempel, de er vel best på VAG. Gå inn på facebook å se på DVX Performance. Har tunet flere F-serie med meget gode tilbakemeldinger med programvare fra DVX. Om dere vil ha telefonnummer å ringe til kundene våre så er det ingen problem, bare ta kontakt på PM. Og handler alt om programmet? Hva med support i etterkant, eller en forsikring fra IF om motor, turbo eller girkasse skulle ryke som følge av tuning? Hadde en kunde med e90 320d 2009 modell, gått 115 000km. Han fikk problemer med hardykobling etter tuning. Selv om denne bilen nok var hardt kjørt fra før så tok vi HELE kostnaden på Bavaria og fikset bilen til kunden. Måtte vi gjøre det? Nei. Men vi ønsker å ha de fem stjernene på facebook, så derfor gjorde vi det. God support handler ikke om å være dumsnill... Gjøres det riktig, så ryker ikke noe som skal ikke skal ryke som følge av tuning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Dårlig clutch og kasse kan alltid ryke om du legger til enda meir Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Dårlig clutch og kasse kan alltid ryke om du legger til enda meir Nm Det har ingenting med tuneren og gjøre, visst bilen har slitedeler som er utslitt i utgangspunktet. Så ser ikke helt relevansen i denne sammenhengen, annet en at dere prøver å finne noe positivt å dra fram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Men når kunden har såpass med vett så h*n undersøker først, så kjøper man stortsett ikke dritt fordi det er to tusen billigere. CrZyWiz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilpower.no Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Til trådstarter: Gå til www.facebook.com/bilpower så leser du hva folk skriver om oss. Nytter tydeligvis ikke å si noe som helst her. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 Denne tråden kan slettes, takk til alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 CrYyWiz: Har du handlet hos Bilpower.no? Snakker du av egne erfaringer med de? Dømmer dem nord og ned uten å ha prøvd? Kan jo være at de leverer bra tuning selv om de ikke er blant de største i verden? Greit at en kan være skeptisk, men bør ikke trakke de rett ned i driten uten og prøvd hva de leverer. Blir feil.. Tipper flere av de store innen tuning en gang startet i det små? danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 (endret) CrYyWiz: Har du handlet hos Bilpower.no? Snakker du av egne erfaringer med de? Dømmer dem nord og ned uten å ha prøvd? Kan jo være at de leverer bra tuning selv om de ikke er blant de største i verden? Greit at en kan være skeptisk, men bør ikke trakke de rett ned i driten uten og prøvd hva de leverer. Blir feil.. Tipper flere av de store innen tuning en gang startet i det små? Jeg vet såpass om dette selskapet, at JEG holder meg unna de. Mulig det, men ingen grunn å nøye seg med "godt nok" når bedre finnes for noen skarve kroner ekstra. Det er ikke å tråkke noen ned i driten. En kjapp titt på sidene deres viser jo at de ikke innehar ekspertise til BMW. Endret Mars 5, 2015 av CrZyWiz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Jeg hadde nok henvendt meg til De mest kjente tunerene selv, men synst det blir feil å slakte ett firma uten å egentlig ha en grunn for det. Bortsett fra "bakgårdskjappe"-kortet. Men men, samma det. Rekner med TS finner ut hva han vil og blir nok fornøyd. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Jeg vet såpass om dette selskapet, at JEG holder meg unna de. Mulig det, men ingen grunn å nøye seg med "godt nok" når bedre finnes for noen skarve kroner ekstra. Det er ikke å tråkke noen ned i driten. En kjapp titt på sidene deres viser jo at de ikke innehar ekspertise til BMW. Hva vet du om dette firmaet? Gi firmaet en sjanse istedet for å være negativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Om man googler litt så finner man ut en del ting, som nødvendigvis ikke er positivt. Men alle kan bli bedre, så det kan godt hende at dette firmaet er bra. CrZyWiz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Som hva? Finner ikke så mye om bilpower.no etter mitt syn.. Men jeg gadd ikke å google så mye da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå