kapteinh Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Hei. jeg kjøpte meg en 2006 mod 318d. cruise Control virker men ingen grønt lys, eller indikator på at den er på. er ikke det indikator på denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Det er vel bare en stripe som kommer opp der fartsnålen ligger. Altså en strek ved siden av speedometerskiven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Eksempelbilde her http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=80412 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Så sant den ikke er ettermontert. Da er det ingen indikator om man ikke bytter instrument også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 kommer ikke opp noen stripe, bilen var levert med så de er ikke ettermontert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 kommer ikke opp noen stripe, bilen var levert med så de er ikke ettermontert. De roter inn 5 serien... Din 3 serie har ingen slik indikator, så det er ikke noe feil med bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rafo82 Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 På min 2005 325ia e90, så kommer det opp ei stripe utenfor speedometer, som viser farten cruise er satt på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 forskjell på 6 cyl og 4 cyl etter hva jeg kan erindre SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 Det kan stemme isåfall. 320i og da d har ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå