Saltkjelen Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Setemodulene sitter i setene i min bil som er produsert 05/2004. Det samme gjaldt forsåvidt en annen bil vi holdt på med fra 11/2003 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Ok, skal gi meg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Hehe, man lærer så lenge man lever, awt! Når vi først er inne på temaet, fascinerer det meg imidlert hvordan folk tyr til "lettvinte" løsninger for å få ting til å fungere. Jeg er sikker på at vedkommende som satt i disse setene brukte lenger tid på å vandalisere og modifisere disse komfortsetene, enn det ville vært å lese seg opp på hvordan ting er koblet. På toppen av det hele var vedkommende fornøyd med at passasjerstolen var fastlåst (les: brente motorer) i liggestilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Jepp. Jeg var bombesikker på jeg hadde lest en plass at elektronikken til setene ble endret 09/2005 slik som mye annet, men tydeligvis ikke. Det er var jo rett og slett imponerende. Hva i alle dager får folk til å gjøre slik? Jeg hadde forøvrig en innom med en eldre 530i som hadde LCI-mask der ingen av knappene virket. Dette var montert hos en BMW-ekspert og greier, men ingen forstod hvorfor det ikke virket. En enkel datoendring og alt fungerte. SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Jepp. Jeg var bombesikker på jeg hadde lest en plass at elektronikken til setene ble endret 09/2005 slik som mye annet, men tydeligvis ikke. Det er var jo rett og slett imponerende. Hva i alle dager får folk til å gjøre slik? Jeg hadde forøvrig en innom med en eldre 530i som hadde LCI-mask der ingen av knappene virket. Dette var montert hos en BMW-ekspert og greier, men ingen forstod hvorfor det ikke virket. En enkel datoendring og alt fungerte. Merkelig at de ikke fungerte altså #ironi Og beklager for geografien. Jeg tenker bare ned fra stv til krsand av en eller annen grunn. Men ja, jeg skjønner hva du mener. Men aldri sett e6x med setemodul i selve bilen. :/ awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 Geografien med sørover var ment fordi veien går først sørover til Ks så blir det nord øst Gleder meg! Tror dere jeg får setene inn i bilen om jeg legger ned baksetene og legger stolene ned? Litt kjipt å kjøre langt med henger :-/ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Det tror jeg skal gå helt fint. Den avbildede bilen med de defekte komfortsetene kom langveisfra med to sportsseter, bakseter, bakseterygg, ratt, navigasjonsspiller, bagasje og matvarer fra en svensketur i en sedan, så det bør være mer enn bra nok plass til dette i din E61. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 Haha ! Supert! Gleder meg! Sender deg mail jeg, stikker til Bergen denne helgen, så kommer jeg neste helg tenker jeg Sent from my iPhone using Tapatalk SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Mars 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2015 Shit holder på med montering nå, begge sele rullene er fucked, trenger nye, dele nr stemmer ikke med bmw nr. Forslag til hvordan finne de rette? 05 530dat setene kommer fra.. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 26, 2015 Share Skrevet Mars 26, 2015 Definer hva som er defekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Mars 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2015 Iom at bilen de kom fra er krasjet har jo den sprengladningen i rullene utløst seg slik at rullene er defekte og låst i en posisjon og ikke ruller seg inn igjen.. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 26, 2015 Share Skrevet Mars 26, 2015 Hva med å ta de gamle dine da? Det jeg gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Mars 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2015 De passer ikke tydligvis... Vet ikke hvorfor men kvål auto og bavaria gs sier så.. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 26, 2015 Share Skrevet Mars 26, 2015 Jaja. Var det med peiling da. Mangel på det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Mars 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2015 Hos deg eller dem hehe Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå