Bimmerlorris Skrevet Februar 20, 2016 Forfatter Skrevet Februar 20, 2016 53 minutter siden, NeonMuffler skrev: hehe, ja vi får se. problemet er at jeg blir fort lei når en bil er ferdig:P ja alt skal godkjennes (Y) men er redd det hadde blitt en høy prisklasse på den Kjenner til det. Ikke det at jeg har restaurert en bil før, men når man har hatt en tredve førti biler opp gjennom åra, så skjønner du tegninga 😉 Håpet mitt er å få råd til en knallbra E34 en gang. Da mener jeg 110% 👍 Type helt ny E34 👍
Bimmerlorris Skrevet Mars 12, 2017 Forfatter Skrevet Mars 12, 2017 Ja ja, får legge inn en sånn status én gang i året 😂 Brocaten tutler og går takket være jevnlig vedlikehold og vask 👍 Vet ikke om det er nevnt, men jeg er ikke eier av den lenger. Samboeren min tok over i fjor sommer, men det er jeg som sørger for den da 😉 Nå har den akkurat rundet 300k men status på motor er i grunn den samme som da den ble kjøpt. Bruker LITT olje og LITT kjølevæske. Men alt i alt så funker den dritbra 😃 Slenger ut noen bilder 👍
Bimmerlorris Skrevet Mars 12, 2017 Forfatter Skrevet Mars 12, 2017 1 minutt siden, Bimmerlorris skrev: Ja ja, får legge inn en sånn status én gang i året 😂 Brocaten tutler og går takket være jevnlig vedlikehold og vask 👍 Vet ikke om det er nevnt, men jeg er ikke eier av den lenger. Samboeren min tok over i fjor sommer, men det er jeg som sørger for den da 😉 Nå har den akkurat rundet 300k men status på motor er i grunn den samme som da den ble kjøpt. Bruker LITT olje og LITT kjølevæske. Men alt i alt så funker den dritbra 😃 Slenger ut noen bilder 👍 Bilder av skifte Bærearmer, endeledd og olje på kassa 👍
Bimmerlorris Skrevet Mars 12, 2017 Forfatter Skrevet Mars 12, 2017 Slenger også ut noen bilder fra da jeg skifta bensinpumpe. Plutselig døde bilen helt. Så skjønte kjapt at det handlet om pumpa. Det var null lyd bakifra bagasjerommet når tenning ble slått på. Det var en ganske høy lyd da tenning ble satt på før pumpa røk. Så den var tydeligvis veldig sliten før den tok sitt siste sukk 😂 Kjøpte ny pumpe på ebay som funker fjell 👍 viggo E34 reagerte på dette 1
Mbjerke1 Skrevet April 28, 2019 Skrevet April 28, 2019 Morsomt å se tråd på denne bilen, nå er jeg den heldige eier😍 Turbo-HF og viggo E34 reagerte på dette 2
Bimmerlorris Skrevet April 28, 2019 Forfatter Skrevet April 28, 2019 He he kult å se igjen min egen tråd 😃 Lenge siden jeg har titta innom. Men nå leste jeg gjennom hele tråden på nytt. Du får bli den nye eieren av tråden 😂👍 Har du gjort noe annet enn å polere og få på den nye felger ? Mbjerke1 reagerte på dette 1
sveigis Skrevet April 28, 2019 Skrevet April 28, 2019 Denne bilen likte jeg svært godt da Tore hadde den ,og ser jaggu ut som den har det fint nå og . Flott bil 😀 Mbjerke1, Bimmerlorris og Turbo-HF reagerte på dette 3
Mbjerke1 Skrevet April 28, 2019 Skrevet April 28, 2019 2 timer siden, Bimmerlorris skrev: He he kult å se igjen min egen tråd 😃 Lenge siden jeg har titta innom. Men nå leste jeg gjennom hele tråden på nytt. Du får bli den nye eieren av tråden 😂👍 Har du gjort noe annet enn å polere og få på den nye felger ? Vaska den nøye, titt og ofte! Ellers ikke stort, lagd us park på den enkle måten bare😅 Bimmerlorris reagerte på dette 1
Bimmerlorris Skrevet April 28, 2019 Forfatter Skrevet April 28, 2019 Du får lage en tråd på den med link til det jeg har gjort med den da vettu 👍 Alltid artig med tråder og fint å kunne gå tilbake og mimre litt i ny og ne 👍
Mbjerke1 Skrevet April 28, 2019 Skrevet April 28, 2019 7 minutter siden, Bimmerlorris skrev: Du får lage en tråd på den med link til det jeg har gjort med den da vettu 👍 Alltid artig med tråder og fint å kunne gå tilbake og mimre litt i ny og ne 👍 Prøve å få til noe 😁 men du har gjort så mye med den så er nesten bare kosmetisk jobb for meg😂 Bimmerlorris reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå