Gå til innhold

BMW E46 328Ci

Share

Anbefalte innlegg

Aner ikke hva jeg betalte, men ser for meg et sted mellom en halv og en hel tusenlapp. :)

Fant det både på koed og GS. Det var nok en hel ja.. hehe. Men må nok ha det før eller siden ;)

trur han la 7 lag klarlakk for å ungå å få kant fra lakk til karbon :P

Det har jeg ikke tenkt på engang.. men godt poeng :/

Nei.. Thundercoil må vinne på lotto snarest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det både på koed og GS. Det var nok en hel ja.. hehe. Men må nok ha det før eller siden ;)

Det har jeg ikke tenkt på engang.. men godt poeng :/

Nei.. Thundercoil må vinne på lotto snarest :)

nei ikke sant :P da blir det fort litt mere en 2500kr i lakk trur jeg oO

ja får krysse fingrene for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thundercoil må vinne på lotto snarest :)

Føler presset :P

Tenkte å legge den ut for salg om en uke eller to, men dritet er at jeg ikke har noe sted å sette bilen inn nå, så kan ikke stå i bergensvær uten luke, mens jeg venter ukesvis på sendingen og lakk. Hehe.

Du/andre kan hvert fall komme med bud, så får vi se hvor mye som gjenstår av sparingen. :P Enten må jeg spare en stund og vente til ny luke er montert, så selge...Eller så må evt. kjøper sende/gi/låne meg sin luke, før jeg demonterer min. Tenkte å legge den ut for et sted mellom 3-4K, men kan også være fleksibel med f.eks 2K+ kjøpers luke i mellomlegg. Vet ikke helt jeg. Er åpen for forslag :)

Bonusen her, er jo at vi har samme farge, så du slipper tilpasning og lakkering, og min slipper evt. å ha feil farge på bakluken, de ukene jeg må bruke den. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparer MYE trøbbel med at det er lakkert i samme farge ja.
Også får vi jo heller bare bytte over emblemer/lamper og alt, så er det ikke noe å tenke på der.

Største problemet er at du bor i Bergen ;)
Hvis ikke det er sånn at du skal østover i nær fremtid, at vi kunne møtes.
Er jo bare å ta med litt verktøy, så er vi jo 2 som skrur evt.

Jeg bruker bilen daglig, så det er vanskelig for meg å være uten.

Men uansett. tenk litt på det, så tenker jeg vi kan få til en løsning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser nok ikke østover før juni-august en gang, dessverre. Men satser på å kjøpe luke i april, lakk i mai og så får jeg den sikkert montert i juni, om lakkeringen tar like lang tid som delene jeg har til lakkering nå :P

Så hvis du klarer å vente litt, så blir det minst mulig styr. Karbonluken veier jo ingenting, så bør gå greit mtp fraktkostnader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Gikk på en smell i går, og da ble det handla inn utstyr til bilstereo.
Alpine iDE-178BT, 15m høytt.kabel, Signalkabler og strømkabler. Alt av høy kvalitet.
Så da er det vel i grunn bestemt at all stereo i bilen blir byttet ut (har høytt. + forsterkere i bestilling)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-84780-0-26229900-1428276060_thumb.j

Alt for kaldt å ta nattebilder nå, uten å ha forberedt med varme klær og sånt..
Men tok et par da.. Så jeg ikke kom heeelt tomhendt hjem.

Skal se om jeg får lagt inn litt bilder og sånt ang. stereo-biten etter hvert også.

post-84780-0-26229900-1428276060_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe kjenner en haug av folk i sandefjord område som kjører bmw! :) en av mine nærmeste venner kjører e46 m3 i sandefjord :P

men å holde bilen orginal er jo heller ikke helt feil, er jo utrulig pene biler! :)

men bare Litt senk og de rette felgene så er jo det meste gjort! :)

angående panser så burde du holde det blått som orginalt, bakluka ville jeg også holdt sort, kanskje med selve flippen i karbon, bare med klarlakk altså ^^ men derigjen det koster jo litt mtp på at det går endel klarlakk

sjeldent jeg ser noe bra bmw'er i larvik/sandefjord :P er ikke så ofte i Tønsberg eller Horten. Den E46 m3'n til kameraten din har jeg sett noen ganger :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Flott bil du har kjøpt :) savner å kjøre coupe med store rekkesekser :P håper jeg får se bilen live en dag :P

Følger med her :)

Endret av Clutch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Er ikke så forfengelig, men antenna mi ser ut som en dårlig designet buttplug.

Fant ut at hafinne får man kjøpt til M3 bl.a., og da er det jo håp.

Er dette riktige vare http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/130345 ?

Må taktrekk og alt mulig ned, eller er det enkel jobb? (har takluke, om det har noe å si)

Den nederst til høyre på illustrasjonen er den jeg har i dag. Den over er det jeg vil ha.

post-84780-0-02815200-1429080638_thumb.j

Endret av xilian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...