Asim Gondal Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 Hei Så idag at på bilen min, en 09mod 320xd med bi-xenon adaptive lys, at den indre "lampa" ikke lyser ved bruk av fjernlys. Det er jo angeleyes på bilen, så det er ring rundt "lampa". Prøvde å lyse inn der med mobtlf, og det ser ut som bare pynt. Kan det stemme at det ikke er / skal være fjernlys i de indre lampene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 Den har ingen funksjon nei. Asim Gondal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Gondal Skrevet Mars 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2015 Den har ingen funksjon nei. Ok. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 Jeg har også en indre lampe som ser ut som pynt, men om jeg svinger rattet 90 grader lyser det opp til siden jeg svinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Gondal Skrevet Mars 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2015 Jeg har også en indre lampe som ser ut som pynt, men om jeg svinger rattet 90 grader lyser det opp til siden jeg svinger Hei du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 Det ser ut til at du har adaptive lys (jfm. tråden din), og da har du lys i de innerste lampene. De slår seg på ved et gitt rattutslag og/eller når du slår på blinklyset (aktiveres ikke ved bare bruk av 1- eller 3-blinker). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Gondal Skrevet Mars 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2015 Saltkjelen: Ok. Har faktisk sett den filmen du viser. Og lurte egentlig litt på hvorfor det lyste i de indre lampene på den. Tenkte kanskje det var noe uoriginalt. Skal som sagt skal jeg sjekke etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 Ja du har sikkert adaptivt lys som jeg har på min. Men disse kan kodes til å lyse i lag med langlys f.eks. Du kan og kode at tåkelys også skal tennes når du svinger for enda mer lys. Som standard lyser de indre kun ved rattutslag med en viss fart og blinking.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Gondal Skrevet Mars 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2015 Ja du har sikkert adaptivt lys som jeg har på min. Men disse kan kodes til å lyse i lag med langlys f.eks. Du kan og kode at tåkelys også skal tennes når du svinger for enda mer lys. Som standard lyser de indre kun ved rattutslag med en viss fart og blinking.... Ok. Må sette meg mer inn i dette med koding. Jeg jobber jo med salg av Hella Gutmann diagnose, men tviler på at den klarer å gjøre disse kodingene. Noen som har anbefaling på hvilken diagnoe / koding jeg bør kjøpe til bilen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Gondal Skrevet Mars 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2015 Da fikk jeg endelig sjekket og bekreftet at de indre lampene lyser ved bruk av blinklys eller ved rattutslag mer enn 90 grader. Ikke det at det hjelper så mye med å lyse opp veien Men, de adaptive bi-xenon lysa er helt rå! Shit man å det funker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå