BimmerFan! Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 Hei folkens! Skal bytte bil innen nærmeste fremtid og ser da i utgangspunktet på en F10. Har begynt å få sansen for 5-serie GT også. Jeg er full klar over at mange syns at BMW 5GT ser helt på tryne ut, men det gjør ikke jeg Hvordan er bilene opp i mot hverandre? Noen som har testet en GT som kan komme med synspunkter? Bygger ikke GT'en på 7-serie? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 (endret) Bygger på 7 serie ja. Annet enn bedre plass en f10, tror man kan få bedre seter bak. Litt usikker på om disse også kalles komfortseter. vet heller ikke så mye mer, men har også sansen for disse sammen med 3-serie GT. Endret Mars 16, 2015 av Telcontar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 (endret) En i nabolaget mitt har 3-serie GT, og den synes jeg faktisk er ganske så fin, egentlig mer vellykket utseendemessig enn 5-serie GT. Synes fronten på F10/F11 ser bedre ut enn GT-fronten. Sikker på at du ikke klarer deg med 3-serie GT...? Ellers er det vel bare å bestille prøvekjøring så du får dannet deg et inntrykk. Det er også flere andre tester av 5-serie GT på YouTube. Endret Mars 16, 2015 av Dweezil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 Synes også i utgangspunktet at 3 serie GT ser en smule finere ut utvendig, men dessverre så ville jeg nok ikke klart meg med en 3-Serie GT, da jeg synes at interiøret til 5-serie ser helt himmelsk ut. Også innbiller jeg meg at 5-serien vil være en del mer komfortabel og bedre skrudd sammen..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 Synes også i utgangspunktet at 3 serie GT ser en smule finere ut utvendig, men dessverre så ville jeg nok ikke klart meg med en 3-Serie GT, da jeg synes at interiøret til 5-serie ser helt himmelsk ut. Også innbiller jeg meg at 5-serien vil være en del mer komfortabel og bedre skrudd sammen..? Enig i at interiøret i 5-serie er lekkert, men 3-serieinteriøret er da ikke så galt, det heller? Byggekvaliteten tror jeg ikke det er noe forskjell på, selv om 5-serien muligens er noe mer påkostet når det gjelder opplevd kvalitet/premium-følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 Så lenge du kan leve med designet så ser jeg ikke noe negativt med GT, man får mer plass og muligens bedre kjørekomfort ettersom den er basert på 7-serien. Men jeg ville valgt en facelift versjon for å få med seg de siste oppdateringene, er gjort noen små grep på denne også som gjør designet ørlite bedre Hvorfor ikke tenke litt annerledes enn alle oss andre med F10/11? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 Dweezil: Jeg har prøvd å la interiøret til 3-serien vokse på meg, men det går ikke rett og slett ikke. Er dessverre ikke så veldig glad i det Får håpe neste generasjon 3-serie får et bedre interiør.. Fredrik 90: Facelift blir nok dessverre litt i dyreste laget for meg F10 og 5GT er en av mine drømmebiler Dweezil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 Dweezil: Jeg har prøvd å la interiøret til 3-serien vokse på meg, men det går ikke rett og slett ikke. Er dessverre ikke så veldig glad i det Får håpe neste generasjon 3-serie får et bedre interiør.. Fredrik 90: Facelift blir nok dessverre litt i dyreste laget for meg F10 og 5GT er en av mine drømmebiler Kan ikke klandre deg for det! Er jo enig i at interiøret i siste 5-serien er flott. Men jeg synes interiøret i dagens 3-serie er et stort steg opp fra forrige generasjon. Det samme kan man forresten si om dagens generasjon 5-serie kontra den forrige... Så da blir spørsmålet: være "fornuftig" og kjøpe en F10, der du har godt bruktutvalg og stor sjanse for å gjøre gode kjøp, eller være litt original og speide etter en pre-facelift GT. På den annen side kan den noe labre interessen for 5 GT muligens bidra til å presse bruktprisene, spesielt på pre-facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 Jeg fikk låne en 3serie GT fra Bilia her i fjor, og bilen var egentlig ganske pen og se på, har bilder av den aktuelle bilen hvis du vill se i "Norske omstendigheter" Ganske god bil å kjøre, kunne ha eid en hadde det ikke vært for at man ikke får disse med komfortseter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2015 Kan gjerne poste noen bilder! Uff, nå har jeg mest sannsynlig solgt Audien også, så da blir det første gang med BMW for meg. Håper jeg blir fornøyd Dweezil og Morty H reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mars 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2015 Audi solgt! Er det krise med M-sport stoffseter? eller er det slik at man absolutt MÅ ha med skinnseter? Navipro VS skinnseter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 (endret) Er det F10 M sport stoffseter? Da er det vel del-alcantara seter, dvs. alcantara i sidene og stoff i midten. Hadde personlig ikke nølt med å valgt dette + navi pro foran skinnseter men uten navi pro. Alcantara/stoff er en svært komfortabel kombinasjon (har det på vår 1-serie) som er bra sommer som vinter. Ikke kaldt om vinteren, ikke varmt om sommeren. Og slitesterkt! Var veldig på skinnseter før, men etter å ha hatt alcantara/stoff i snart 3 år nå ser vi fortrinnsvis etter biler med M sport pakke uten skinnseter (men med alcantara/stoff) som vår neste bil også. Endret Mars 18, 2015 av papertiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mars 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2015 Ja, det er en F10 med M-sport stoffseter. De er helt sikkert super komfortable de, men syns skinn ser litt mer eksklusivt ut på en slik bil Hvordan er det å kjøre med en bil med 275 bakdekk? Blir det mye sporing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Personlig ville jeg funnet en bil som har både og. Kollega av meg kjøpte F10 med det meste som er digg og ha, bare med liten skjerm, og det fant han ut at han skulle bytte. Kjøpte først seg NBT systemet, fikk det ikke til å funke, så CIC, mye tullball fram og tilbake, tok lang tid før han fikk det til å fungere, så jeg ville ivertfall sikta etter en bil som har akkurat det du vill ha. 275 bakdekk går fint, jeg kjører med det og har null sporing, ikke i framdekk heller som er 245. Her er bilde av 3serie GTen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Audi solgt! Er det krise med M-sport stoffseter? eller er det slik at man absolutt MÅ ha med skinnseter? Navipro VS skinnseter? Jeg liker godt m-sport setene i alcantara/stoff, og navi pro er et must. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå