marhag11 Skrevet Mai 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2015 fått montert nye AE ringer fra Umnitza i dag! ikke 100% fornøyd med passform men skal vist være sånn... Even Pladsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Nice hva med soting av vindu og fjerne visker bak? (og kanskje noen tøffe framseter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Åssen bil er den røde i bakgrunn der? Ikke soting på lys bil helst. Men mer motor kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Åssen bil er den røde i bakgrunn der? Ikke soting på lys bil helst. Men mer motor kanskje?Opel GT? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 på bildene ser jo AE veldig bra ut! kanskje når lyset er av og man tar en nærmere titt det ikke ser så bra ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2015 Opel GT?Helt riktig! Er til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2015 på bildene ser jo AE veldig bra ut! kanskje når lyset er av og man tar en nærmere titt det ikke ser så bra ut? Helt riktig:/ får se hva jeg finner ut ettervert:)) Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2015 Åssen bil er den røde i bakgrunn der? Ikke soting på lys bil helst. Men mer motor kanskje?Blir nokk lett toning:) ikke mye bare bittelitt på alle ruter:) Har akkurat byttet motor så blir ikke helt enda;) men er i tankene:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 trenger litt hjel nå! noen som kan gi meg litt inspirasjon til hva jeg skal gjøre neste?? trenger også litt hjelp til å velge mellom røde og oransje baklykter :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Rød eller sota hvite blinkers, tenker jeg. For øvrig kan du jo sote rutene, det gjør en stor forskjell M3-speil kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 Rød eller sota hvite blinkers, tenker jeg. For øvrig kan du jo sote rutene, det gjør en stor forskjell M3-speil kanskje? kan ikke ha hvite når jeg har oransje forran :/ har m speil nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Haha, åja. Hmm. Om du vil ha skikkelig prosjekt, så kan du jo shave motorrommet ellerno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 Haha, åja. Hmm. Om du vil ha skikkelig prosjekt, så kan du jo shave motorrommet ellerno shvae motor rommet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Det er når du fjerner alt "unødvendig" fra motorrommet, og omplasserer ting vekk, slik at det ser veldig cleant ut til slutt. Eksempelvis: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Hel folie i matt rosa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå