Gå til innhold

Hagen´s Bagged e46! TRENGER DELER! SNART OMS!

Share

Anbefalte innlegg

Du kom deg inn på området der ja :) Er jo en ganske lang grusvei med hull og dumper på veien om jeg ikke husker feil :) Var der på Landtreff i helga som var :P

hehe ja, gikk fint men ikke helt fornøyd med fitmenten på bilen... må ha den ned 0,5cm forran og 0,3 bak for at det skal bli bedre, jobber også med å lage leppe til fangeren og da blir den farlig lav... spørs om jeg kommer meg inn på en sånn grusplass nestegang : ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja, gikk fint men ikke helt fornøyd med fitmenten på bilen... må ha den ned 0,5cm forran og 0,3 bak for at det skal bli bedre, jobber også med å lage leppe til fangeren og da blir den farlig lav... spørs om jeg kommer meg inn på en sånn grusplass nestegang : ) 

Skaff deg luftunderstell så kan du ha nydelig stuk på treff o.l., samtidig som du kommer deg fram overalt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg luftunderstell så kan du ha nydelig stuk på treff o.l., samtidig som du kommer deg fram overalt ;)

Hehe ja har vurdert det:P men luft senken koster jo over halvparten av det bilen er verdt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter å grubler på nye bremseskiver og klosser nå...  

GS performance pluss bremsepakke forran og bak 4871kr

gs performance skiver forran og bak + ebc redstuff klosser 4814kr 

noen som har formeninger?? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett spørsmål ihvertfall, nødvendig? :P er jo greit med gode bremser, men kan tenke meg pga såpass lav som bilen er og hvilken motor så blir vell det ikke så nødvendig :) yellowstuff er vell mer for gatebruk(?), vurdert disse selv då de skal være god med tanke på bremsestøv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett spørsmål ihvertfall, nødvendig? :P er jo greit med gode bremser, men kan tenke meg pga såpass lav som bilen er og hvilken motor så blir vell det ikke så nødvendig :) yellowstuff er vell mer for gatebruk(?), vurdert disse selv då de skal være god med tanke på bremsestøv ;)

Har veldig dårlig skiver... Er litt for show også:)

Redstuff er bedre med tanke på bremsestøv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litensom skjer om dagen nå... Men har fått bestilt redstuff klosser og litt smått vaske utstyr! Viss noen har en m3 fanger eller csl fanger til sedan/touring så skrik ut! Gjør ingen ting om den er skadet! Kan også være m-Tech 2 fanger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...