marhag11 Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 da er jeg tilbake fra Bud helt sinnsykt bra helg! Gleder meg utrolig mye til neste år! kan nesten ikke vente! slenger med noen bilder:D ikke jeg som har tatt dem... men er av min da HenrikSolberg, wrnr1 og karolinef reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Nydelige bilder av bilen din! den er bra lekker! får planlegge litt nå som jeg har flyttet ned sånn at vi kan dra sammen til neste år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 Nydelige bilder av bilen din! den er bra lekker! får planlegge litt nå som jeg har flyttet ned sånn at vi kan dra sammen til neste år? Ble ganske bra ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 valse litt mere da eller går det fint?forresten skal du på BCCN treffet i helga i sandefjord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 valse litt mere da eller går det fint? forresten skal du på BCCN treffet i helga i sandefjord? Valse mer går ikke... Mer camber og luft fjæring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Haugerud Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Rått med helrøde baklykter! har du lakkert dem selv eller kjøpt dem sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Fikk du noe pokal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Rått med helrøde baklykter! har du lakkert dem selv eller kjøpt dem sånn?Fornøyd med dem ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Fikk du noe pokal? Nei:(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Dagens spørsmål... Kjøpe luft eller fortsette med coils? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Er ikke høyden ganske så perfekt nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Er noe med det å kjøre med coilovers spør du meg rått med luft men dyrt og er liksom ikke det samme som coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Personlig syns jeg at luft er hakket over, er jo rå fet å parkere bilen å så legge den flatt på bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 (endret) Gå for coilovers Endret Juni 9, 2015 av karolinef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Jeg hadde valgt luft om jeg var deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå