Gå til innhold

Strekk på dekk?

niklasf91
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Har 275/35-19" bak og 245/35-19" foran. Dekke er relativt firkantet og ønsker mer "strekk på dekka. Hvilken størelse burde jeg gå for da?

Noen som har litt peil? Tenke og finne noen brukt på finn til en grei pris! Hvis noen har noe til salgs er det bare og si ifra!post-58306-0-72449500-1427218240_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det stemme med 19x9 bak og 19x8 foran? Det var svært vanskelig og skille mellom tallet 9 og 8, men går ut ifra at felgen foran er selvsagt mindre når det er mindre dekk i tillegg.

Endret av niklasf91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres fornuftig ut mtp dekkdimmen som sitter på nå.

Hvis du ønsker ordentlig strekk må du nok ned en del, men det ser fort stusselig ut på E60 med for smale dekk.

Jeg ville kjørt 225 foran og 265 bak :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer veldig an på dekkmerket. F.eks. Falken og Toyo kan se strekt ut, selv om de har "riktig" dim for felgbredden. 255 og 265 ser du sikkert ikke mye forskjell på. Går du mer ned bak, blir det fort mye mer strekk bak enn foran, for det er ikke så lett å finne smalere enn 225 på 19"+ (i Norge?) Jeg fant hvert fall ikke smalere selv.

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg da går for 225 foran og 255 bak, hva tenker dere om det? (den skal senkes)

Da får jeg kanskje på 15mm spacere i tillegg:) Sist gang jeg prøvde så gnagde det:/

Endret av niklasf91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom felgene er såpass smale som de er så vil det ikke gi noe særlig med strekk, men det er sikkert greit nok.

Jeg har forøvrig to stk. 225/40-19, to stk. 255/35-19 og fire stk. 245/35-19 (tror jeg, litt usikker på dimensjonen på disse) liggende om det er av interesse.

Alle er kvalitetsdekk med mye mønster igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...