Gå til innhold

Turbo-HF's Originale BMW E39 ///M5 Facelift


 Share

Anbefalte innlegg

Strøken vogn! Men ett spørsmål :) Hvor er det du får all informasjonen om diverse BMW meet rundt om i landet? F.eks. det på skien? :)

Tusen takk, hehe. Enkelt: Følge med på Facebook og via BMW CCN sine egne sider. Dessuten sitter jeg I distriktsklubbens styre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt til meg selv at det holder med e39 for meg på en stund, men må si jeg savner formene på M5 når jeg ser bildene dine HF!

Pen bil du har skaffet deg ;)

Tusen takk. Kan ikke bli lei, hehe. Er I Mantorp nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet litt igår, så nå skjer det vel litt mer fremover, tenkte å montere nye vindusviskerblader, disse skivene til gulvmattene og litt annet iløpet av helgen. ;-) Ellers ble det felgrens, bilshampoo og 2 stykk ///M t-skjorter! :-D <3 Kampanje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden 520'en nå omsider er solgt, så får jeg endelig tid til å fortsette med "alt" det som skal gjøres med <<enebarnet>> mitt, haha! ;-):-D Skal fikse det som trengs, ta service, Inspection II, og imorgen, mandag, tenkte jeg å montere de nye vindusviskerbladene og et par clips til gulvmattene som mangler! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

En liten stund siden forrige oppdatering nå, og Landstreffet i Sandefjord forrige helg, og bilen har fått ny motor til vifteapparatet og nye fôringer i casterstag foran. Det hjalp litt og reduserte noe vibrasjon, men fortsatt litt ubalanse og kast i skivene, til tross for dette. Bilen ble uansett mye bedre, og jeg skal ta resten av det snart. Ellers fikk bilen 200000 km service, eller / altså Inspection 2 idag, på  passerte 199600 km. Der ble det konstatert at bilen er i god stand for en 14 åring, men det er påbegynt litt rust på bremserør bak, mulig hovedtermostaten må byttes, liten slakk i høyre trykkstag, vibrasjon ved nedbremsing, noe rust ved rørslyngen nedre clutchpumpe, liten oljelekkasje / svetting foran differensialen. Skal også bytte olje og filter på gearkassen og skifte til ny gearkule. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...