Bimmer fan Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Strøken vogn! Men ett spørsmål Hvor er det du får all informasjonen om diverse BMW meet rundt om i landet? F.eks. det på skien? Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2015 Strøken vogn! Men ett spørsmål Hvor er det du får all informasjonen om diverse BMW meet rundt om i landet? F.eks. det på skien? Tusen takk, hehe. Enkelt: Følge med på Facebook og via BMW CCN sine egne sider. Dessuten sitter jeg I distriktsklubbens styre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Tusen takk, hehe. Enkelt: Følge med på Facebook og via BMW CCN sine egne sider. Dessuten sitter jeg I distriktsklubbens styre Aha! Da blir jeg medlem der også Takk Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2015 Aha! Da blir jeg medlem der også Takk Værsågod! Flott. Gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Nå klargjøres skjønnheten til ///Mantorp i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 Har sagt til meg selv at det holder med e39 for meg på en stund, men må si jeg savner formene på M5 når jeg ser bildene dine HF!Pen bil du har skaffet deg Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2015 Har sagt til meg selv at det holder med e39 for meg på en stund, men må si jeg savner formene på M5 når jeg ser bildene dine HF! Pen bil du har skaffet deg Tusen takk. Kan ikke bli lei, hehe. Er I Mantorp nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2015 Hun klarte seg utrolig fint i helgen, på ca. 100 mils kjøring, tur-retur Mantorp! Fantastisk bra treff på Bimmers of Sweden igår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2015 Driver og ordner småfix nå. Nyvasket inn og utvendig og støvsuget, bestilt nye skiver til låseskruen til dørmattene og vindusviskerblader til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 Handlet litt igår, så nå skjer det vel litt mer fremover, tenkte å montere nye vindusviskerblader, disse skivene til gulvmattene og litt annet iløpet av helgen. Ellers ble det felgrens, bilshampoo og 2 stykk ///M t-skjorter! <3 Kampanje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 Siden 520'en nå omsider er solgt, så får jeg endelig tid til å fortsette med "alt" det som skal gjøres med <<enebarnet>> mitt, haha! Skal fikse det som trengs, ta service, Inspection II, og imorgen, mandag, tenkte jeg å montere de nye vindusviskerbladene og et par clips til gulvmattene som mangler! Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2015 En liten stund siden forrige oppdatering nå, og Landstreffet i Sandefjord forrige helg, og bilen har fått ny motor til vifteapparatet og nye fôringer i casterstag foran. Det hjalp litt og reduserte noe vibrasjon, men fortsatt litt ubalanse og kast i skivene, til tross for dette. Bilen ble uansett mye bedre, og jeg skal ta resten av det snart. Ellers fikk bilen 200000 km service, eller / altså Inspection 2 idag, på passerte 199600 km. Der ble det konstatert at bilen er i god stand for en 14 åring, men det er påbegynt litt rust på bremserør bak, mulig hovedtermostaten må byttes, liten slakk i høyre trykkstag, vibrasjon ved nedbremsing, noe rust ved rørslyngen nedre clutchpumpe, liten oljelekkasje / svetting foran differensialen. Skal også bytte olje og filter på gearkassen og skifte til ny gearkule. hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2015 Bilder fra Sandefjord forrige helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 21, 2015 Share Skrevet Juni 21, 2015 Ikke glem dette bildet fra Sandefjord som jeg tok [emoji2][emoji2] hehe. Sent from my iPhone using Tapatalk Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå