Fredrik 90 Skrevet Juni 21, 2015 Share Skrevet Juni 21, 2015 Er så flott denne bilen Heldigvis har den også en eier som vet å ta vare på den på en ordentlige måte, du tar ikke mange snarveier i vedlikeholdet du Hans Fredrik og det er bra. Der er vi like Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2015 (endret) Tusen takk for det, Fredrik og flottere skal / må den bli. Her skal alt være på stell. Endret Juni 22, 2015 av Turbo-HF Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2015 Legger ut noen bilder av damen underifra, etter at vi var på Rudskogen, også, lørdag som var! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2015 Byttet gesrkule fredag ettermiddag. Tok også endelig bytte av bremsevæske og gearkasse olje samtidig. Godt å ha det gjort.. Bilder kommer imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2015 Noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 4, 2015 Share Skrevet Juli 4, 2015 (endret) Du skulle ha tatt med bilde av hvordan det så ut før du fjernet noe som helst, ellers var dette en meget fin oppdatering Girspaken er vel noe av det mest brukte i en bil med manuell, thumbs up! Endret Juli 4, 2015 av hermanoo90 Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2015 Du skulle ha tatt med bilde av hvordan det så ut før du fjernet noe som helst, ellers var dette en meget fin oppdatering Girspaken er vel noe av det mest brukte i en bil med manuell, thumbs up! Tusen takk for det. Var ikke noe spesielt annet enn at gearkulen og mansjetten / belgen var I ett. Fjernet bare skinnet rundt hodet på kulen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 4, 2015 Share Skrevet Juli 4, 2015 Okey, så Girkula er den samme? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2015 Okey, så Girkula er den samme? =) Matt Chrome istedenfor titan, fordi den lar seg ikke skaffe lenger, dessverre. Ikke lys I denne, men det får gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 4, 2015 Share Skrevet Juli 4, 2015 Det får gå ja =) Fin kule er det =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 4, 2015 Share Skrevet Juli 4, 2015 Hvilken kule er det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2015 Det er jo en original BMW kule. Kan få Delenummeret imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 4, 2015 Share Skrevet Juli 4, 2015 Er ikke så farlig. Tror jeg går for ny orginal jeg. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juli 4, 2015 Share Skrevet Juli 4, 2015 Veldig hyggelig å møte på deg! Morsomt at du kom i denne også Sent from my iPhone using Tapatalk Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2015 Er ikke så farlig. Tror jeg går for ny orginal jeg. Gjør det. Var jo nettopp det jeg gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå