Turbo-HF Skrevet Juli 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2015 (endret) Veldig hyggelig å møte på deg! Morsomt at du kom i denne også Sent from my iPhone using Tapatalk Ja, vi sees nok igjen. Endret Juli 5, 2015 av Turbo-HF HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2015 Var i ///Moss og Son idag! Skal si "hun" sparker fra med ny olje, både her og der! RS-Heggem, Fahad og ///M3 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 Jobber med å få tak i litt nye deler, blant annet hovedlykt. Ellers feriestille akkurat nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 hvorfor nye hovedlykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 (endret) hvorfor nye hovedlykter? Fordi jeg er perfeksjonist, så byttes den høyre, fordi "belegget" blinklyset flasser på min. Endret Juli 15, 2015 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 ah sånn sett ja! tenker du samme lyktene du allerede har da eller? Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 ah sånn sett ja! tenker du samme lyktene du allerede har da eller? Ja, selvsagt, kùn original xenon og AE her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 ja det regna jeg med tenkte mere på om du sklle gå for hvite blink igjen eller om det var oransje som var interesant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 ja det regna jeg med tenkte mere på om du sklle gå for hvite blink igjen eller om det var oransje som var interesant Nettopp, nei, bilen er facelift og skal derfor aldri ha stance-orange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 nei bare lurer jeg bilen min er også facelift men jeg har jo orginale oransje bliklys rundt hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 nei bare lurer jeg bilen min er også facelift men jeg har jo orginale oransje bliklys rundt hele bilen Lov å lure, og bra man har ulikt utseende, nei, oransje har aldri vært annet enn appelsin for meg, det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 ja syns da det! godt folk er forskjellige! ^^ men skal ikke legge skjul på at du gjør alt riktig med bilen din da! ^^ Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 ja syns da det! godt folk er forskjellige! ^^ men skal ikke legge skjul på at du gjør alt riktig med bilen din da! ^^ Tusen takk, veldig trivelig å høre.. J, føler det samme selv! Gjør så godt jeg kan... Mulig også calipperene får samme, eller liknende farge, som F10'en min hadde?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 nå husker jeg ikke hvordan farge du hadde på disse, men å lakk på de gjør veldig mye, gir bilen et lite løft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 nå husker jeg ikke hvordan farge du hadde på disse, men å lakk på de gjør veldig mye, gir bilen et lite løft! Blir i tilfelle dypblå, liknende ///M-fargen. Uansett så skal de rengjøres og "pusses opp." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå