Aguilera Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Jeg fikk lagt på splitters nye hjul på lørdag, og disse er av en noe annen dim en de som bilen vanligvis kjører med. I dag får jeg den der kjekke lampa med Sjekk dekktrykk. Koden jeg får er Code CC 63 Alle hjul er ok. Holder det å bare fjerne denne på checkkontroll, eller må noe nullstilles, korrigeres av de som har noe mere utstyr en meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Resatte du dekktrykkontrolleren da du byttet? Må gjøre det for hver gang man bytter hjul om man kjører ulik dim for at det skal funke optimalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2015 Jeg har ikke resatt noe nei, hvor gjør jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Enten i idrive, om du har det. Ellers er det på den spaken på venstre siden av rattet og inne på menyen på instrumentpanelet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Du må stå med bilen i ro for å få tilgang til det valget om du ikke har iDrive. Vet ikke hvordan det funker med iDrive. Men du må uansett stå i ro. Reset, kjør litt sikksakk på en åpen plass, så er det good to go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Hvis du har iDrive så går du inn på Vehicle Information - Tyre Pressure Monitor og Initialize new tyre pressure mener jeg det er, er sånn det er på min bil iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Uansett så ligger det milliarder av slike DIYer på google.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå