E39_Cato Skrevet April 3, 2015 Forfatter Skrevet April 3, 2015 Bare å ta turen en dag ingenting er som litt BMW prat
Freakshow Skrevet April 4, 2015 Skrevet April 4, 2015 Bare å ta turen en dag ingenting er som litt BMW prat det må vi få ordna!
RF91 Skrevet April 4, 2015 Skrevet April 4, 2015 Du har gjort ein bra jobb på denna, ser eg. Kom seg mykje med M-optikk og DE-lykter Men ka skjedde med den lilla? Var innom den tråden nåken få ganga, men har ikkje fått med meg at det har skjedd nåke som tilseie at den ikkje e meira
E39_Cato Skrevet April 4, 2015 Forfatter Skrevet April 4, 2015 Du har gjort ein bra jobb på denna, ser eg. Kom seg mykje med M-optikk og DE-lykter Men ka skjedde med den lilla? Var innom den tråden nåken få ganga, men har ikkje fått med meg at det har skjedd nåke som tilseie at den ikkje e meira Lang historie kort, gammel eier hadde gjeld i bilen. betalte ikke ut det han skulle ( som jeg også har kontrakt på) og bilen blir derfor hentet av namdsmann
RF91 Skrevet April 4, 2015 Skrevet April 4, 2015 Folk og deiras utrulige idioti slutta aldri å overraska meg...
E39_Cato Skrevet April 5, 2015 Forfatter Skrevet April 5, 2015 Idag fikk jeg montert xenon i begge grøftelysa igjen. klarte og glemme og bytte pære når jeg hadde av fangeren sist fikk også knipsa noen dårlige bilder innvendig, er ikke så lett med mob.kamera å her er noen bilder folkens! : Har noen deler liggende jeg lurer på å selge: * svart skinn til sedan med armlender foran * sideskjørt i cosmossvart like som (M) * M5 baklamper til sedan ( de i signatur bilde mitt ) * Ta tecnix coilovere til foran (med tuv) (nye) * ett sett grøftelys org. er noe av dette int, så send meg evt en PM! =)
E39_Cato Skrevet April 5, 2015 Forfatter Skrevet April 5, 2015 Litt blanda følelser har jo auto i e39 og e61 også og der føles det riktig. Men er noe med e34 og manuell. Det føles så riktig. Så blir å bytte etterhvert:) Freakshow reagerte på dette 1
E39_Cato Skrevet April 7, 2015 Forfatter Skrevet April 7, 2015 Dagen i dag begynte med bestilling av skilter, kom på hele 140,- satser på at jeg da får heeeelt nye skilt! Så kom jeg hjem og så bilen stod med flatt bakhjul. lekker litt i en sveis som ikke er helt 100% men har liksom ikke giddi og gjort så voldsomt mye med det. Jekka opp bilen, fikk dratt av hjulet og kjørt bort på Esso`n og fyllt litt luft Kom hjem, satt det på og skulle akkurat til å slippe bilen ned da jeg ser eksosen. Hærregud og den så ut! Har igrunn ikke tenkt noe over det, men det så rett og slett helt jævlig ut Fikk vaska den skikkelig og gnukka på med no polish, så ble det jaggu litt shiny der også en ting mindre og styre med! Her er ett "før" bilde : og her har vi etter : Naboene trodde nok det hadde klikka for meg der jeg stod å gnikka å gnikka. men syns nå det var verdt det når jeg så hvor bra det ble Kanskje få tatt litt detailing i motorrom også en dag?
E39_Cato Skrevet April 7, 2015 Forfatter Skrevet April 7, 2015 Venter igrunn på en tråd på e39'n også? lager du på den el? hehe, jeg vet liksom ikke jeg.. er ikke en bil jeg er kjempe gira på blir nye brukisen til frua så vi får solgt e61n
E39_Cato Skrevet April 10, 2015 Forfatter Skrevet April 10, 2015 Skulle oppdatert en runde igår, men da rakk jeg jammen ikke! Fikk "endelig" på skilter på bilen Så var ute å tusla litt så da er det bare å tute å kjøre nydelig cruiser, det skal den virkelig ha! Neste på programmet nå er shine i motorrom. det trengs VIRKELIG! så blir det vel litt små pjusk her og der. Mulig hente no justerbar senk i løpet av helgen, vi får se! Så er jeg jo litt sugen på no stereo også da. bygge noe ned i brønn, da jeg ikke gidder at det skal spise noe plass av koffertrom kommentarer taes vel imot!
Daniel. Skrevet April 10, 2015 Skrevet April 10, 2015 Er en smule misunnelig på bilen din Men du må få på bmw emblem bak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå