E39_Cato Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Skrevet Mars 31, 2015 Det er jeg ikke sikker på egentlig. mulig 4 seter ? Freakshow reagerte på dette 1
sveigis Skrevet April 2, 2015 Skrevet April 2, 2015 Se her ja. Godt du fikk skaffet en e34 igjen. Denne så jo bra ut denne og planene er det heller imgemting å si på. Hjula passet veldig bra på denne og . Oppdater ofte.
E39_Cato Skrevet April 2, 2015 Forfatter Skrevet April 2, 2015 Det tror jeg da Kristian Takk Sveigis! Er ikke så lett og holde seg unna e34, spesielt ikke når man har så mye deler liggende håper jeg rekker å skyve unna en del idag så jeg får en skikkelig update ståpåvilja er det ingenting og si på ihvertfall:D
E39_Cato Skrevet April 2, 2015 Forfatter Skrevet April 2, 2015 Hatt ei lita økt idag, og syns det begynner og dra seg til her nå litt begrenset hva man rekker når man har jobb uke (22-08) hver dag, men full gass fra man lukker opp øya er ikke feil fremgangsmåte Prøver å få gjort mer utover, syns selv det går ganske unna nå men det er fordi jeg har mye av deler liggende. fikk også tak i rustfrie forskjermer til 300,-! det må vel være billig! fikk da byttet ut den bulka stygge ellers så taler bildene for seg selv enjoy! Så over til det som begynner og bli morsomt Så etter en liten vask får lage ei ny linje ///Kristian reagerte på dette 1
E39_Cato Skrevet April 2, 2015 Forfatter Skrevet April 2, 2015 mer bilder fra dagen idag : Parkert på plassen sin Dagens update tar for meg kanalskjørt, og forhåpentligvis litt interiør imorgen. OM været holder seg Ha en fortsatt fin bmw dag:D
///Kristian Skrevet April 2, 2015 Skrevet April 2, 2015 Dette er moro å se:) gleder meg til neste update. Skal si du står på blir veldig spennende å se hvordan det blir med kanalene lakkert:) Har du testa soltimer ennå, virker det greit?
///Kristian Skrevet April 2, 2015 Skrevet April 2, 2015 Soltaket, skulle det stå. Autocorrect på ipædden:p
Daniel. Skrevet April 2, 2015 Skrevet April 2, 2015 Ble tøft det der! Skulle gjerne hatt Mtech jeg også
E39_Cato Skrevet April 2, 2015 Forfatter Skrevet April 2, 2015 Dette er moro å se:) gleder meg til neste update. Skal si du står på blir veldig spennende å se hvordan det blir med kanalene lakkert:) Har du testa soltimer ennå, virker det greit? hehe takluke funker takk takk blir ikke så mye " drastiske " forandringer fra nå da men mer småpjusk gleder meg veldig til å få på skjørtene jeg også
E39_Cato Skrevet April 2, 2015 Forfatter Skrevet April 2, 2015 Ble tøft det der! Skulle gjerne hatt Mtech jeg også takk kjempe fornøyd selv
sveigis Skrevet April 3, 2015 Skrevet April 3, 2015 Fader,den ble fin nå.. Satser på å få tatt et mini e34 treff neste gang jeg er i Vestfold.
Freakshow Skrevet April 3, 2015 Skrevet April 3, 2015 cato må du få opp bildene her også! så du la ut på facebook
E39_Cato Skrevet April 3, 2015 Forfatter Skrevet April 3, 2015 Hehe Freakshow jeg får vel gjøre det da Dagen idag gikk til å få på skjørter, støvsuge og shine innvendig og begynne og få av plastidrit på taket. Går mange skritt i riktig retning er jo fortsatt en de plukk rundtom, men det får jeg bare ta litt etterhvert. prioriteringen nå er å få den hyggelig invendig. tok ut seter for å støvsuge idag, makan til ekkel inni skal man lete LENGE etter! men desto deiligere å få det i orden. fikk desverre ikke noe ferdig bilde inni, men skal få lagt ut det imorra før støvsuging og etter en del rydding : Fikk så begynt å taket. der har en luring plastidippa og ikke hatt på nok. det er så sjukt vanskelig å få av så kommer til å ta tid! her er bilde : Fikk også satt i M rattet mitt idag, noe som løfter hele interiøret syns jeg. selv om rattet er slitent videre er planene få av all plastidip, få i no stereo, xenon i nær og grøft. har egentlig i grøft men ene pæra er gåen. ta rust ved tanklokk, bytte førerdør, muligens sette i el vindu bak ( er dette likt fra sedan?) og ellers litt småtjafs følg med!
Freakshow Skrevet April 3, 2015 Skrevet April 3, 2015 (endret) flink gutt! se her ja! dæven døtte det ble mye bedre!!!! flink erru! tar jeg helt feil hvis jeg trur du bor i larvik? EDIT! så du bodde i tbg nå! så vi faktisk hadde en del felles venner også! hadde vært morsomt å fått sett gliset i virkeligheten! Endret April 3, 2015 av Freakshow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå