Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Etter å ha prøvekjørt e82 123d ble jeg ikke helt overbevist over hvor gått den gikk, men tenkte at med en god rempaing fra TRF kunne dette bli en god kjøremaskin, dog ble den solgt rett foran nesen på meg.

 

Men, gir ikke opp e82 karosseriet helt ennå, så er det noen som har en oversikt over 135i? Altså hvor mange det finnes her til lands?

Sjeldent syn på finn.no og jeg er interessert i å få tak på en.

Endret av J.K
Skrevet

Jeg vet om to på skilt (den ene går her), men det er nok et par til vil jeg tro.

1M er faktisk mer vanlig i Norge enn 135i. :)

Skrevet

Hvilken farge har den?

 

Hehe ja, 1M er nok mer solgt da den blir klassifisert som en M bil... 

Denne havnet nok litt i skyggen, dessverre...

Skrevet

Finnes muligens noen 125i også. Ingen sinke den heller, og den kan friskes opp til en "130i".

 

Jeg synes 1M er skikkelig grom. Ja takk!

Skrevet

Få tall av 125i også ja, kunne fint levd med en slik.

Men må si at original turbo motor fra BMW frister.

Skrevet

135I var dessverre alt for dyre da de var nye, kosta vel fort 700 000 kr tilbake i 2007. M235I koster rundt 700 000 kr i dag, og det etter at valutaen har justert seg og lønningene har steget.

135i er en fantastisk kjøremaskin jeg var så heldig å få prøve en gang, anbefales på det sterkeste. Men let etter en bil i Sverige eller Tyskland, du må ha god tålmodighet for å finne en i Norge som passer ;)

Skrevet

Joda, du har rett i det... Men M3 e92 var dyrere enn M4 og tror fremdeles e9* M3 solgte bedre sitt første halvår enn hva M4 har gjort hittil.

Ser ut til at det beste er og hente i Tyskland ja, noen som kan ta et eksempel på alternativ beregning for meg?

Skrevet

Joda, du har rett i det... Men M3 e92 var dyrere enn M4 og tror fremdeles e9* M3 solgte bedre sitt første halvår enn hva M4 har gjort hittil.

Ser ut til at det beste er og hente i Tyskland ja, noen som kan ta et eksempel på alternativ beregning for meg?

Årsaken til det er isåfall at salget nå er fordelt på to modeller, M3 og M4. Tilsammen så tipper jeg de selger dobbelt så mye i sitt førte salgsår enn hva E92 M3 gjorde i sitt første salgsår.

Bare vær obs på at ting som setevarmer og xenonlys ikke var standard på 135I i Tyskland, mange biler har ikke dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...