Jokkke Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 (endret) Hallo! Er vel påtide å opprette en tråd på nye bilen, etter at E39en ble solgt i september i fjor. Eller ny og ny, handlet denne bilen i Haugesund i begynnelsen av oktober. Er altfor glad i blå biler, og har kun hatt blå biler, når denne dukket opp på finn.no måtte jeg bare ha den, E60 i blå er ganske sjeldent, og utrolig lekkert. Har ikke gjort så mye stort med bilen før i dag, da fikk jeg montert på komplett original M-pakke, og 2 nye forskjermer. Ble meget bra, utrolig hvor mye m-pakke har å si på bilen. Det som har blitt gjort med bilen i mitt eie hittil er: - Skiftet venstre forlykt pga. feil med adaptive system - Plastidippet kromlister rundt dører, kun en midlertidig løsning til jeg får høyglans svarte lister. - EU kontrollert bil i mars, fikk feil på casterforinger og knirkeforinger bak, og skiftet i samme slengen intergralledd, feil er utbedret og skal på etterkontroll fortløpende - Skiftet veivhusventilasjon, og toppdekselpakning - Skiftet simmerring på diff grunnet lekkasje, og ny olje på diff - Diverse småting som LED pærer, nytt org. 90ah batteri, svarte nyrer, - 18 org. msport hjul - Org. m-pakke - LCI baklykter, kjøpt men ikke montert. - Kodet digital fart i speedometer Planer med tiden er : - Service på bil, nye bremser bak og bremsevæske - Skifte olje og filter på girkasse, opplever litt lugging en sjelden gang. - Skifte oljefilterhuspakning da denne svetter litt - HR 35mm senk - Nye hjul med tiden - Sportsseter/comfortseter, savner seter med mer komfort. - Ny tannstang - Lakke utvendige og innvendige lister i høyglans svart. - Montert LCI baklykter. - Oppgradere høyttalere, og CIC? Og mye mye mer, planene er uendlig hehe. Siste bildet jeg tok av gamlebilen Også over til bilder. Litt før og etter. Skal få tatt bedre bilder denne uken Mvh, Joakim Endret November 26, 2016 av Jokkke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Pen bil! Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Flott bil! Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Flott med fin farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Flott bil dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Følger her flott farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Fin bil! Er det Mysticblau? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 Tusen takk for kommentarer Ja det er mysticblau, nydelig farge når den er nypolert!. Fikk tatt 2 bilder idag, desverre ble bilen nedsnødd når den stod på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Jeg har samme på min E46 M-Sport, veldig fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 Pen bil. Følger med her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 Litt nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Veldig pen den fargen! og flotte bilder! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 23, 2015 Forfatter Share Skrevet April 23, 2015 Da var bilen blitt EU-godkjent. Flushet samtidig gearkassen med nytt filter, bilen girer silkemykt nå, og ingen lugging! Kjøpt litt deler i det siste; - Bestilt nyoverhalt tannstang, skal bli godt å få vekk all slark i styring! - M5 stabstag foran og bak - 20" Concave felger, skal lakkes og ha nye dekk Må vel ha noen senkefjører og med tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 fin bil, hel lik min i utseende utenom at jeg har gs concave felger bygger du kopi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Pen e60 med fin farge ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå