Gjest Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 (endret) Ser ut som ett veldig fint eksemplar av 330d! [emoji4] Endret April 10, 2015 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2015 Fått rutene foran sotet idag bmwfreak89, Skårholen, Designer og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 ser veldig bra ut! karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Kul bil hvordan type justerbart kjøpte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Supersport black evolution Freakshow og MartinBa reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Supersport black evolution Hvordan blir kjørekomforten med senk? Husker at på min gamle bil (golf gti) ble det forferdelig stivt å kjøre med, og jeg fikk utrolig vondt i ryggen etter langtur. Vurderer allikevel senk på min E46 da det ser såpass bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Hvordan blir kjørekomforten med senk? Husker at på min gamle bil (golf gti) ble det forferdelig stivt å kjøre med, og jeg fikk utrolig vondt i ryggen etter langtur. Vurderer allikevel senk på min E46 da det ser såpass bra ut Jeg har bestilt Vmxx xxtreme coilovers med hardhetsjustering. Koster litte granne mer en supersport. Kanskje det er noe å vurdere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Jeg har bestilt Vmxx xxtreme coilovers med hardhetsjustering. Koster litte granne mer en supersport. Kanskje det er noe å vurdere? Blir litt i dyreste laget for min del Men takk for tipset uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Hvordan blir kjørekomforten med senk? Det kommer jo helt an på hva slags sett du kjøper deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Det kommer jo helt an på hva slags sett du kjøper deg. Skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Det kommer jo helt an på hva slags sett du kjøper deg. Skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Grattis med fin 3'er karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Grattis! Veldig pent eksemplar Gjorde seg godt med senk og soting av ruter karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 (endret) Takktakk Jeg synes supersport er bra, hadde det settet på min forrige e46 også, og ryggen er fortsatt like fin Endret Mai 21, 2015 av karolinef wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 Strøken bil! karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå