karolinef Skrevet Januar 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2019 (endret) Årets første oppdatering på denne alt for aktive tråden 😁 Som skrevet tidligere så er jeg mest aktiv på instagram (karofj), men liker å kunne holde det litt oppdatert her også. Kort oppsummert så har det ikke skjedd store greiene siden juni. Det har vært veldig mange fine kjøreturer, biltreff, photoshoots og bytting av slitedeler rett og slett. Det gledes veldig til våren nå etter en vinter med alt for mye salt, mer rust og litt uflaks. Skal gjøre det godt igjen for den stakkars bilen 🙏 Endret Februar 1, 2019 av karolinef ///M-ini95, paukri, Designer og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 1, 2019 Share Skrevet Februar 1, 2019 Pen den E46en din. Kjenner jeg enda har et sweetspot for E46, og kunne gjerne byttet F30en tilbake til en sedan med stor bensin-6er og manuell kasse karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Februar 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2019 11 timer siden, StigJ skrev: Pen den E46en din. Kjenner jeg enda har et sweetspot for E46, og kunne gjerne byttet F30en tilbake til en sedan med stor bensin-6er og manuell kasse Takk ja det er noe eget med disse e46’ene hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Juni 28, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2020 Har laget ny «tråd» om denne bilen inne på prosjekter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå