Reef89 Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 Tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 når blir ny felgene montert? ^^ Har ikke fått gummi enda, så drøyer nok sikkert en ukes tid. Ikke mer håper jeg. Så skulle jeg helst hatt senken på også Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 Tøff bil Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet April 21, 2015 Forfatter Share Skrevet April 21, 2015 (endret) En liten rask sak på kveldingen M striper i grillen. Ikke helt fornøyd, da tapen er noe breiere enn selvegrillen. Slik at det blir en slags liten flip på tapen. Men, men Endret April 21, 2015 av EAustevoll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 Universale, vettu Bare å klippe de til, så blir det skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet April 21, 2015 Forfatter Share Skrevet April 21, 2015 Universale, vettu Bare å klippe de til, så blir det skikkelig. Heheh, tenkte i de baner litt senere. Får ta meg et barberblad eller lignende, så blir det nok bedre[emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 (endret) Da var dagen kommet, for at det ble sommerdekk og senk på bil Monterte begge deler på lørdagen, og kjære vene det kom seg synest jeg. Gikk for Supersport black evo coils og Style 63 felger i størrelsene 9x19 og 10x19. Felgene er kledd med 215/35-19 og 235/35-19 samt 20mm spacer foran og 5mm bak. Tror jeg med tiden bytter til rundt 10mm bak, men venter litt og lar bilen sitte seg før den tid. Som vanlig iphonen som er kamera-tjommien, beklager Endret Mai 1, 2015 av EAustevoll Sondre92 og Torek reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 (endret) det så veldig bra ut! fikk du sirka samme strekken foran og bak eller? Endret April 29, 2015 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Style 63 på e46 er riktig Kul bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 det så veldig bra ut! fikk du sirka samme strekken foran og bak eller? Takk for det Jeg likte det veldig godt, liker bedre mer Oem stil enn Gs felger som "alle" har. Noe lunde samme strekk ja, kanskje litt mer foran enn bak. Style 63 på e46 er riktig Kul bil Ja, det er absolutt ikke feil. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Dette ble perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 okey! ^^ så hvertfall perverst ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Dette ble perfekt! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mai 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2015 Noen raske vaske bilder fra gårsdagen. Fint vær = ren bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mai 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2015 Noen mer erfaringer/kjennskap på Ebc Redstuff klosser? Mine er i ferd med å bli ganske slitt bak. Foran synest jeg de støver i overkant mye, så vurderer å bytte der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå