Freakshow Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 herregud så nydelig! det var perverst! eneste jeg har å påpeke er vel sideputa på fører siden! den trenger jeg en oppfriskning! ellers så er det helt perfekt! EAustevoll reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 Perfekt! EAustevoll reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 nydelig! EAustevoll reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Oktober 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2015 Ja, dette ble en vinner, uten tvil. Godt at noen tør. Tusen takk for det Og tørre føltes helt naturlig ut her, da jeg er virkelig fornøyd med interiøret før jeg monterte Ble veldig bra! Elsker det! Kjekt at det falt i smak hos andre også herregud så nydelig! det var perverst! eneste jeg har å påpeke er vel sideputa på fører siden! den trenger jeg en oppfriskning! ellers så er det helt perfekt! Takker Sideputen skal farges opp igjen, holder på med bestilling av farge i dette sekund faktsik Perfekt! Takk nydelig! Takk takk Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Oktober 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2015 Ellers har jeg nylig bestilt meg vinterdekk. Blir Vredstein Wintrack extreme i 225/40-18 og 235/40-18. Hatt disse dekkene på fler av mine tidligere biler, og synest de fungerer godt nok til det vinterværet og de vinterveiene vi har her i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 Rødt interiør i svart bil er en vinner ✌ Fin E46! BMWE39turbo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 Rødt interiør i svart bil er en vinner ✌ Fin E46! Det er klink vinner Tusen takk for det. Absolutt ikke feil den e39´n din heller, har spionert en del i tråden her og på oijoij Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet November 21, 2015 Forfatter Share Skrevet November 21, 2015 (endret) Som nevnt hadde jeg kjøpt vinterdekk fra Dekkonline for en tid tilbake, og gikk til innkjøp av noen felger fra en kompis av meg til vinterbruk. Min bil er lastet med, vinterdekk.. Et raskt bilde av hjulene på bilen, ble okey nok, ikke noe mer enn det synest jeg... Skal få prøve å tatt noen bedre bilder en dag, må bytte spacere også, da spacerne til style-63 felgene bygger litt mye foran Style 63 felgene vurderes solgt også, bare ta kontakt om det kan være av interesse. Avslutter med to random bilder: Måtte vaske litt microfiber kluter, pads etc forleden, la det til bløt i en bøtte og måtte forhindre de fra å flyte opp over vannskorpen Tok også å dippet autopass brikken svart, synest det ikke er så veldig pent med den veldig synlig. Endret November 21, 2015 av EAustevoll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 Ble rått med vinterhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 så veldig bra ut med vinterhjula! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet November 22, 2015 Forfatter Share Skrevet November 22, 2015 Ble rått med vinterhjula så veldig bra ut med vinterhjula! ^^ Takk for det. Føler det ser bedre ut irl en på bilder, men de vokser litt mer på meg for hver dag som går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet November 22, 2015 Forfatter Share Skrevet November 22, 2015 (endret) En liten tur i går kveld Dårlige bilder og skitten bil, men men... Lykte glassene skal byttes, da de er både slitt og lite tett. Fuktighet i nabofylket = dugg i lykten. Har glass liggende, men tenker å bestille nye AE før det blir demontering av lyktene. Og et av verdens vakreste by Endret November 22, 2015 av EAustevoll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet November 22, 2015 Forfatter Share Skrevet November 22, 2015 Måtte en liten tur ut i sted, og i den forbindelse ble det en liten avspyling av litt vei-dritt og skit ellers. På plass i anlegget Avslutter med et lite bilde som viser hvor mye dekkene foran stikker ut med spaceren fra sommerfelgene på. Litt i overkant, så blir enten og ta dem av, eller gå ned i mm på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Desember 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2015 (endret) Perfekt vintervær i dag[emoji119][emoji951] Plutselig ble man 2 år i hodet Sent from my iPhone using Tapatalk Endret Desember 27, 2015 av EAustevoll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Perfekt vintervær i dag[emoji119][emoji951] Plutselig ble man 2 år i hodet Sent from my iPhone using Tapatalk hahah godt vi er fler som har vært ute xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå