Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har bilen vært på visning men litt papirarbeid igjen før den er på norske skilter :) Etter visningen har den kommet litt nærmere jorden, og trx-hjula har fått dekk :) Står på kappede orginal-fjører framme, og bak er  H&R-fjører og Bilstein-dempere. Er ikke fornøyd med høyden framme enda, men vil ikke kappe noe mer da fjøren kommer til å miste spennet når jeg jekke opp bilen. Er ikke fornøyd med fitment'en framme heller, så 3.5" kanter blir snart bestilt, og da blir det 8.5 framme og 9.5 bak.

20150502_143754_zps6kyklnrd.jpg

20150502_143805_zpslcnmiiiv.jpg

20150502_143816_zpsnzhvnbmk.jpg

Motorrom fikk seg en vask idag også :)
20150502_140935_zpswm6me7ij.jpg

20150501_172809_zpssn3fagos.jpg

Kom meg ikke på treff i Ørsta 1.mai på grunn av konfirmasjon, men det ble likevel en liten samling av gamle BMW'er i konfirmasjonen.
Far sin e24 M635csi, min bror sin e21 323i, onkel sin e12 520, og min til slutt
20150501_142221_zpsyqrqmwij.jpg

Skrevet

Flott bilpark det der :D

Ikke værste bilparken dette :)

meget cleant motor rom! :D

Takk for det :D

Meeeeget pent, og TRX-hjula sitter som et skudd! Men er det en spesiell grunn til at du ikke har tåkelys? Er liksom noe som mangler der fremme :P

Takk, men blir bedre med nye kanter framme :) Største grunnen er vel at der ikke var grøftelys når jeg kjøpte den, men innser også at jeg ikke vil ha tåkelys heller siden alle har dem og kommer heller ikke til å bruke dem :) Synstest selv at det var noe som manglet i begynnelsen, men liker litt look'en bilen får uten :)

Flott den e24'en til din far også, det ble en liten fotoseanse i Stryn med 3 e24'er :)

Ja den begynner å bli bra :) hehe, regner med det, e24 er nydlige biler :)

Skrevet

Noen som kan forklare meg hvordan jeg stiller tenningen mtp disse gradene? Stilte tenninga mi i går, men da var OT akkurat på merket på dekselet ved 2200rpm ca. Men som man ser på bilde skal den stilles 22grader før OT ved 2150rpm. hvordan ser jeg at den er 22grader????

20150504_091801_zpshgmzxamr.jpg

Skrevet

Hmm, husker ikke om min kan justerest... Og er ikke hjemme før fredags kveld.. Men kan sjekke da om du ikke har fått tak i før :)

Skrevet

du trenge rikke det.. er en " Z " på svinghjulet du kan se på igjennom en sprekk/spor i girkassa.. den skal være midt i ved 2200rpm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...