KrissHansen Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 (endret) Endret August 24, 2015 av KrissHansen norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 Denne tråden skal jeg følge☺ Flott motorrom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 Signer up jeg også... Fantastisk fine felger, kommer til og sitte som et skudd på denne bilen. Ser ut til at den får et skikkelig hjem og at du steller godt med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrissHansen Skrevet April 8, 2015 Forfatter Share Skrevet April 8, 2015 Signer up jeg også... Fantastisk fine felger, kommer til og sitte som et skudd på denne bilen. Ser ut til at den får et skikkelig hjem og at du steller godt med den. Denne tråden skal jeg følge☺ Flott motorrom! Takk for hyggelige ord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet April 8, 2015 Share Skrevet April 8, 2015 Følger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Følger:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrissHansen Skrevet April 11, 2015 Forfatter Share Skrevet April 11, 2015 I morgen blir det lakkering av bakluka (det under spoileren) og plasten oppå spoileren Ingen som har "528i" emblem til baklukten som de kunne tenke å selle/donere? Studentlivet gir meg ikke tillatelse til å bruke over 400kr på emblemer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 Følger med her fikk lyst på e28 no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 utrulig pen bil! og bra arbeid! og de felgene <3 angående 528i skilt, sjekka ebay? kanskje du finner orginalt til en billigere pris? ^^ eller hør med kontakten din i polen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrissHansen Skrevet April 12, 2015 Forfatter Share Skrevet April 12, 2015 Følger med her fikk lyst på e28 no! Hehe, bare å finne seg en utrulig pen bil! og bra arbeid! og de felgene <3 angående 528i skilt, sjekka ebay? kanskje du finner orginalt til en billigere pris? ^^ eller hør med kontakten din i polen? Takk for det Har sett på ebay men prisen ble det samme inkl. frakt for et brukt ett så. Kan få sjekket det opp i polen ja, ikke dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 Fint motorrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davidgranas Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 Følger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrissHansen Skrevet April 12, 2015 Forfatter Share Skrevet April 12, 2015 Kjekt at folk vi følge med på det som skjer I dag fikk jeg gjort som jeg hadde planlagt. Å lakkere spoileren som var svart oppå, og delen av bakluka som er under spoileren. Så en god del bedre ut nå! Selv om fargen på bilen har gulnet litt på 30år, er ikke fargeforskjellen så altfor gale BjornarHS, norbakken og tambur4 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 Flott prosjekt, må følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Flott E28! Husker jeg feil, eller lå denne på OijOij også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå