kris86 Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 (endret) Da var det på tide å lage en tråd om bruks tralla mi. Bilen er en 03 mod med fargen bluewater metallic. veldig fornøyd med denne fargen. Kjøpte bilen i januar i år og er veldig fornøyd. Bilen er rimelig strøken, litt steinsprut på panser bare. Ellers er den veldig bra utstyrt. Sitter KW understell på den. Sommerhjula er Breyton magic racing. 9 og 11x19. Vinterhjula er Alpina felger. 8 og 9x18 Sommerfelga blir vel byttet ut med noen 5 eika felger med mye kant på tenker jeg. Kan jo liste opp noen avplanene jeg har for bilen. Toning av alle ruter Litt mere senk bak Sorte nyrer(har bestillt) Led i angel eyes( har bestillt) Led i grøftlys( montert) Carbon leppe Kode us blink Ny endestuss K&N luftfilter Det var det jeg kom på nå☺ Blir vel en skikkelig vårshinings en dag. Her kommer noen bilder☺ Sikkert noen som har sett bilen før Litt dårlige interiør bilder, kommer flere senere Traff en isklump i vinter, så gikk litt hart utover fangeren, så ny ble handlet inn hos GS bildeler Nylakkert 2x80w led til grøftlysene La om til sommerhjul i går☺ Nye emblemer, ikke montert enda skal få tatt litt bedre bilder en dag☺ Endret April 12, 2015 av kris86 TheMaa og Fabian Knutsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 gratulerer med pen e39! gamle te frode! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Flott E39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris86 Skrevet April 13, 2015 Forfatter Share Skrevet April 13, 2015 gratulerer med pen e39! gamle te frode! ^^ Takk ja gammlen til frode ja:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris86 Skrevet April 13, 2015 Forfatter Share Skrevet April 13, 2015 Flott E39! Takk for det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMaa Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Nydelig bil ☺ sandersander reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris86 Skrevet April 13, 2015 Forfatter Share Skrevet April 13, 2015 Nydelig bil ☺ Men må faktisk si at bilen kledde Alpina felgene bedre en sommerhjula Takk:-) ja synes at alpina hjula kler bilen veldig bra:-). Blir vel noen nye gromme felger med tiden tenker jeg. Futura eller Ac hjul hadde blitt bra:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Pen E39.. Liker fargen godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris86 Skrevet April 13, 2015 Forfatter Share Skrevet April 13, 2015 Pen E39.. Liker fargen godt Takk☺ liker fargen selv ☺, tror ikke det er mange E39 med denne fargen☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Flott vogn dette nydelig farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Knallfin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris86 Skrevet April 18, 2015 Forfatter Share Skrevet April 18, 2015 (endret) Fikk led angel eyes i går fra ebay, så monterte de i går. Men de lyste ikke all verden syntes jeg, i tillegg så var kontaktene veldig dårlige så de kobler seg ut og da lyser bare grøftlys og blinklys sammen. Blinklysa lyser da ikke full styrke. Slik blir det når de kobler seg ut Blir vel å kjøpe nye AE av bedre kvalitet:). Noen som har tips til noen som er bra? Endret April 18, 2015 av kris86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Uorginal fanger du kjøpte? Alt er orginalt fra Bmw på denne, inkludert speilene. Om du skal selge magic racing sport felgene, kjøper jeg de gjerne tilbake. De kler E39 veldig godt. Dog ikke så godt som rennsport. Følger uansett med. Mulig jeg kjøper tilbake bilen om du selger den til slutt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris86 Skrevet April 18, 2015 Forfatter Share Skrevet April 18, 2015 Ja det ble desverre uorginal fanger ja. Men synes passformen er grei:-) såklart hadde orginal fanger vært det beste:-) Skal få kjøpe breyton felgene hvist du vil ja:-) synes også de kler bilen bra, men frister med noen breie 3 delte felger med mye kant:-) Er i allefall kjempe fornøyd med bilen:-) viser at den er blitt vare på iallefall:-) Hvordan fikk du senket den bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Den er senket med stagene som fulgte med i Kw v.2 settet. Du må programmere for å få den lavere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå