mcbanan Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 Flott bil! Ser du har skvettlapper på bilen. Korleis er dei å montere? Må ein borre hol i innerskjermen for å feste dei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris86 Skrevet April 6, 2016 Forfatter Share Skrevet April 6, 2016 Takk for det:) har tatt av skvettlappene nå da det var bare ca 2—3 cm fra bakken så de subbet nesten hele tiden:) men veldig enkel montering. Monteres fast til orginale hull i innerskjermen og kanalen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris86 Skrevet April 6, 2016 Forfatter Share Skrevet April 6, 2016 20 timer siden, Sverre Røed skrev: Ser her ja, denne var fin Får følge med denne når jeg følger med på volvo'n din også; ) Takk for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris86 Skrevet April 11, 2016 Forfatter Share Skrevet April 11, 2016 Fikk på sommerhjul på lørdag:) så litt bilder skader vel ikke:) Ny gummi på bakhjula fornøyd med strekket Alle felger ble behandlet med autobahn Så etter en kjapp vask Bestilt meg 15mm spacer fram som blir montert så fort de kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 Lekkert! kris86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 Nydelig! kris86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris86 Skrevet Mai 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2016 On 11.4.2016 at 10.57, Gabz skrev: Lekkert! Takk for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris86 Skrevet Mai 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2016 On 11.4.2016 at 11.56, BimmerAnders skrev: Nydelig! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris86 Skrevet Mai 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2016 Ikke mye som skjer med denne annet at den blir kjørt og vasket:) Men har fått montert spacere fram, tatt en skikkelig vask i hjulbuer og unner bilen, samt polert og fått på leppen igjen. Får se hvor lenge leppa blir da jeg må senke den mere og da vil jeg slite med å komme meg ut av innkjørselen til huset Så litt bilder da 15mm spacere montert, men ble ikke helt fornøyd så kommer til å prøve 25mm:) Ene AE pæra gikk så nappet ut kontakten på den andre til jeg får rotet meg til å bestillt meg LED pærer Shattered, aalgaard, RS-Heggem og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 lekkert! du hakke vurdert og motere på samme leppe gamle eier hadde? og fjerna "luft" intaka i grillen nede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris86 Skrevet Juli 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2016 30 minutter siden, Freakshow skrev: lekkert! du hakke vurdert og motere på samme leppe gamle eier hadde? og fjerna "luft" intaka i grillen nede? Takk:) Andgående den leppa som forige eier hadde, så liker jeg den jeg har bedre, men akkurat nå kjører jeg uten leppe av praktiske årsaker. Er fin uten og synes jeg:) Og de luft intaka har jeg faktisk tenkt å fjerne. Har jo grill til fangeren uten med de hullene, så får se når jeg har bilen på en løftebukk neste gang om jeg bytter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris86 Skrevet Juli 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2016 Ikke noe nytt enda som har skjedd, men var på Gs treffet så ett bilde skader vel ikke:) Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris86 Skrevet Oktober 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2016 (endret) Hei, var ute og knipset litt bilder i går så får slenge ut noen:) Ellers blir den bare brukt og vasket, blir mye kjøring så rundet 250000km for ikke lenge siden. Men bilen er fortsatt elt nydelig å kjøre. Ingen ulyder i understell. Nytt batteri har den fått da det gammle begynte å bli dårlig. Skal få tatt "flushing" av girkassen i november eller desember og få den understellsbehandlet med noe. Men skal prøve å ikke bruke bilen så mye på veier ned salt i vinter, da jeg har tilgang på en annen bil vist jeg trenger:) Ellers så driver jeg å tenker på å få bygd om alpina hjua til 3 delte med step kant. Har sett noen bilder på nettet, og det ser jo grisetøft ut:) Skal prøve og få spart opp litt til lakkering av panser, framskjermer og kanaler til neste år grunnet endel steinsprut som ikke ser bra ut. Endret Oktober 24, 2016 av kris86 Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 24, 2016 Share Skrevet Oktober 24, 2016 Snasent! Får meg til å savne "eksen", hahah! Jeg kjører riktig bil igjen, men uten M-sport og med masse, masse rust - når jeg ser disse bildene blir jeg bare lei meg, haha. Men det kommer kanskje en dag igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris86 Skrevet Oktober 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2016 9 minutter siden, Shattered skrev: Snasent! Får meg til å savne "eksen", hahah! Jeg kjører riktig bil igjen, men uten M-sport og med masse, masse rust - når jeg ser disse bildene blir jeg bare lei meg, haha. Men det kommer kanskje en dag igjen Takk:) var lenge på letingen etter en E39 med lite rust, så var heldig som fikk tak på denne:) tror E39 uten rust og i god stand kommer til å bli ettertraktet i årene som kommer. Kommer til å beholde min i ei go stund vertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå