tennbrikket Skrevet Februar 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2017 3 minutter siden, Gabz skrev: Har blitt stoppet med det 4 ganger selv, og er ulovlig ja Så hverken SVV eller politiet er veldig begeistret for dem, dessverre.. Lyddemperen blir bra da! Må bare manne meg opp til å skjære i litt plastikk, ser litt dumt ut at den bare henger mot siden nå. Han som sveiset for meg hadde ikke lyst til å skjære selv, noe jeg har full forståelse for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 11, 2017 Share Skrevet Februar 11, 2017 Mhm, ser den! Han som monterte på min tok seg på kuttingen til tross for at han ikke ville ødelegge noe han heller, men jeg overtalte han om at det bare var å kjøre på Men en dremel og litt stø håndarbeid burde gjøre susen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Februar 11, 2017 Share Skrevet Februar 11, 2017 fy fan dem har lite å gjøre da, men regner me dem e litt mer nazi dær nede i sør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 11, 2017 Share Skrevet Februar 11, 2017 De er veldig pirkete, ja Er ikke rart jeg mister respekt for SVV når det er sånn ting fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Februar 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2017 Noen her som har noen coilovers å anbefale? Har ingen peiling på hva som er bra, regner med at jo mer man gir, desto bedre sett får man. Men fins det greie sett til rundt 5k ish? Eller må man opp i 10-13k for å få noe som duger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 22, 2017 Share Skrevet Februar 22, 2017 Kommer litt an på hva du ønsker. Om du ikke skal kjøre veldig lavt/stance og vil ha det komfortabelt så er Supersport Black Evolution absolutt å anbefale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Februar 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2017 (endret) 6 minutter siden, Gabz skrev: Kommer litt an på hva du ønsker. Om du ikke skal kjøre veldig lavt/stance og vil ha det komfortabelt så er Supersport Black Evolution absolutt å anbefale Blir nok ikke noe lavt, nei. Kanskje litt lavere enn originalt m sport, men syns jeg er i grenseland nå. Men etter å ha hatt bilen i 2 år og byttet 3 støtdempere, så har jeg lyst til å prøve noe annet enn originalt. Endret Februar 22, 2017 av tennbrikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 22, 2017 Share Skrevet Februar 22, 2017 (endret) Da blir du neppe skuffet av de Hatt mine en god stund nå, god kvalitet (Utenom en litt skjør strammeskrue om du justerer mye, men kan byttes ut med en annen enkelt. Justerer du lite har det lite å si) og veldig komfortabelt å kjøre med. Ikke koster de så mye heller. Endret Februar 22, 2017 av Gabz tennbrikket reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Februar 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2017 3 minutter siden, Gabz skrev: Da blir du neppe skuffet av de Hatt mine en god stund nå, god kvalitet (Utenom en litt skjør strammeskrue om du justerer mye, men kan byttes ut med en annen enkelt. Justerer du lite har det lite å si) og veldig komfortabelt å kjøre med. Ikke koster de så mye heller. Lurer på om det ikke blir ett sånt sett til sommeren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Mars 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2017 (endret) Våren ser ut til å ha kommet tidlig, så da ble det en liten vask. Er dessverre tom for avfetting, så ble ikke så ren som jeg hadde hopet på, men nå er det heldigvis slutt på den verste saltingen. Fikk også skjært litt i diffuseren i går, ble helt greit. Heldigvis ikke så dyrt for ny, så hvis jeg bestemmer jeg for å gjøre om, så kjøper jeg nok ny og skjærer om den før jeg monterer den. Noen mobilbilder må til, må si jeg savner samsung galaxy s7 edgen når det kommer til å ta bilder. syns ikke iphone 7 er helt oppe på stadiet der enda. Endret Mars 18, 2017 av tennbrikket Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Mars 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2017 (endret) Var på finn i helgen og søkte på e46. Kom faktisk over ett panser som ble omtalt som rustfritt. Det mest sjokkerende med dette treffet må vell være at panseret hadde fargekode Topazblau 364, snakk om nåla i høystakken. Mitt er ganske så stygt med to bulker og steinsprut. I tillegg ble det heller ikke gjort en bra jobb av pettersen autoimport da det ble lakkert i 2012. Prisen var også helt grei, og kjøreturen tur-retur er nok gjort unna på en 3 timer, så må si det frister. Men er det noen som har byttet panser på e46 før? Er det vanskelig og mye jobb? Har hobbyverksted hjemme med alt mulig av verktøy, så det hjelder nok endel. Endret Mars 20, 2017 av tennbrikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 20, 2017 Share Skrevet Mars 20, 2017 12 minutter siden, tennbrikket skrev: Var på finn i helgen og søkte på e46. Kom faktisk over ett panser som ble omtalt som rustfritt. Det mest sjokkerende med dette treffet må vell være at panseret hadde fargekode Topazblau 364, snakk om nåla i høystakken. Mitt er ganske så stygt med to bulker og steinsprut. I tillegg ble det heller ikke gjort en bra jobb av pettersen autoimport da det ble lakkert i 2012. Prisen var også helt grei, og kjøreturen tur-retur er nok gjort unna på en 4-5 timer, så må si det frister. Men er det noen som har byttet panser på e46 før? Er det vanskelig og mye jobb? Har hobbyverksted hjemme med alt mulig av verktøy, så det hjelder nok endel. Om du merker hvor bolter og hengsler sitter på det som sitter på nå, burde det vel gå greit tennbrikket reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 20, 2017 Share Skrevet Mars 20, 2017 Bytte panser på disse er veldig enkelt og greit det Kjekt om du har noen som kan hjelpe deg å holde det oppe mens du skrur på bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Mars 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2017 mhm, skal etterspørre noen bedre bilder, kjedelig å reise bomtur. Står heldigvis at det er rustfritt, så det hjelper jo på. Litt steinsprut er det garantert, men det skal jeg nok klare meg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Mars 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2017 (endret) Panseret ble solgt, dessverre. Sjansen for å finne ett i 364 Topazblau er nok ikke stor, så da ble den planen lagt litt på is. Endret Mars 21, 2017 av tennbrikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå