Gå til innhold

Min Faceliftet 98' BMW E46


Anbefalte innlegg

Snuser på Ny fanger (da den gamle har noen sprekker og noen rare andre forstyrrelser i lakken som ikkje går vekk samma faen.

 

Få 4 stusser bake kanskje? :D sikkelig M3 lookalike/wannabe

For guds skyld, nei! :P Ta isåfall M-tech bakfanger! Kler sikkert din røde E46 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuser på Ny fanger (da den gamle har noen sprekker og noen rare andre forstyrrelser i lakken som ikkje går vekk samma faen.

 

Få 4 stusser bake kanskje? :D sikkelig M3 lookalike/wannabe

Nei, da kjøper du heller ny bil. Enten har man M3 eller så har man det ikke. Kjøpe heller m-tech 2 bakfanger.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja :P Berre litt brainstorming. ja skal se om eg finner noe sant til en ok penge. har jo allerede brukt sikkert dobelte av det bilen er verdt på den. så why not? :D

Derfor jeg solgte min 318. Blir bare ett pengesluk. Motoren i den jeg har nå rettferdiggjør penge bruken litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor jeg solgte min 318. Blir bare ett pengesluk. Motoren i den jeg har nå rettferdiggjør penge bruken litt bedre.

Eg ser den. No veit eg ikkje kor i landet du bor. men for meg her på nordvestlandet er vegene så dårlig at eg ikkje får brukt 170 hestene uansett. og for min del er 120 nok, kommer deg avgårde. 

 

Bergogdalbarne heile jækla spagetti gryta av veger her. høler overalt og ingen tegn til velikehold.

 

Så må eg sei at e46en din var vell den fineste Prefacen eg har sett i sølv :) for meg er motor berre det som driver bilen. eg er meir for "the looks".

 

 

 

Men ellers så fant eg en meget strøken Mtech 2 fanger og må sei det ser nok best ut det ja. har noen riper, men ingen bulker. må jo lakke opp igjen uansett :P koster ikkje alværa og har ett lakkverksted for hånd som setter pris på at eg anbefaler dei til lakkreprasjon :P får greie priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ser den. No veit eg ikkje kor i landet du bor. men for meg her på nordvestlandet er vegene så dårlig at eg ikkje får brukt 170 hestene uansett. og for min del er 120 nok, kommer deg avgårde. 

 

Bergogdalbarne heile jækla spagetti gryta av veger her. høler overalt og ingen tegn til velikehold.

 

Så må eg sei at e46en din var vell den fineste Prefacen eg har sett i sølv :) for meg er motor berre det som driver bilen. eg er meir for "the looks".

 

 

 

Men ellers så fant eg en meget strøken Mtech 2 fanger og må sei det ser nok best ut det ja. har noen riper, men ingen bulker. må jo lakke opp igjen uansett :P koster ikkje alværa og har ett lakkverksted for hånd som setter pris på at eg anbefaler dei til lakkreprasjon :P får greie priser.

Bor i Oslo. Møkka veier her også. Sant nok det med motoren. Har egentlig ikke bruk for 170 hester, man kommer seg alltid opp i 100 km/h det kommer bare ann på hvor fort du har lyst til å komme dit :P

 

Gjør det du vil med bilen din, men forguds skyld, styr unna M3 skjermer og eksos. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Oslo. Møkka veier her også. Sant nok det med motoren. Har egentlig ikke bruk for 170 hester, man kommer seg alltid opp i 100 km/h det kommer bare ann på hvor fort du har lyst til å komme dit [emoji14]

Gjør det du vil med bilen din, men forguds skyld, styr unna M3 skjermer og eksos.

Ja, her er det 80. Så er der i 2 giret allerede om eg virkelug drar den [emoji23] så er det godt å rask pedalrepons.

Ja. Sjermer styrer eg unna [emoji12] vill ikkje at dei allerede små 17" skal se ut som 15" hehe.

Var litt inne på eksosen, men etter å se litt på mtech2 så går eg for det ja. Slipper å bygge eksos[emoji23]

Jaja, noen så trenger en billig fanger? [emoji18]

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart valg! Vurderer m-tech 2 selv, men liker samtid den originale + at det er få som har en strøken E46 facelift med originalfangeren :P E46 med M-tech 2 kryr det jo av i Trondheim, så er greit å skille seg ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart valg! Vurderer m-tech 2 selv, men liker samtid den originale + at det er få som har en strøken E46 facelift med originalfangeren [emoji14] E46 med M-tech 2 kryr det jo av i Trondheim, så er greit å skille seg ut :)

Ja, eneste eg har sett av mtech bakfangere er naboen sin. [emoji31]

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...